Gravatar

#45441 Thomsen 12 år siden

Godt at høre, Skelo!

Jeg er også selv begyndt at overveje lærergerningen. Har ellers altid forsvoret, at jeg skulle ende med at undervise, fordi så mange i familien gør det eller har gjort det (min farfar, far, faster, moster og kusine). Men med tiden synes jeg, at der er noget fedt i at lære fra sig.

Nå, hundehvalpen kaster stadigvæk op. Vi fik ikke meget søvn i nat. Hun blev røntgenfotograferet i går, og der sad umiddelbart ikke noget fast - i hvert fald ikke noget, man kunne se. Vi fik nogle piller, der skulle opløses i vand og gives med en lille sprøjte i munden, men staklen kaster det op igen med det samme. Det er dog blevet lidt bedre, og hun er stadigvæk ved godt mod og vil gerne lege, så hun ligger ikke for døden. Men synd er det naturligvis alligevel for sådan en lille en. :-(

"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45442 davenport 12 år siden

Var det ikke bare en i passede??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45443 Thomsen 12 år siden

#42 - Mjo, det er en hvalp, som kærestens søster har anskaffet sig. Sådan på den der rigtigt dumme teenageragtige måde: set et billede hos en arbejdskollega, hvis forældres hunde har fået hvalpe, og så besluttet sig at tage den ene af dem, uden at hun naturligvis har gjort sig skyggen af tanke om, hvad det endeligt indebærer, og hvor meget arbejde der er i sådan lille en.

Det gik selvfølgelig ikke, bl.a. fordi hendes arbejde kortede hendes fire ugers ferie ned til to. Så vi har passet den i omkring en måned til halvanden nu hvor det så er gået lidt frem og tilbage, om vi skulle overtage den helt, om søsteren ville have den tilbage, eller om den skulle helt tilbage til den familie, den kom fra.

Men nu har vi jo vænnet os til den, og jeg tror personligt ikke, jeg ville kunne give den fra mig igen. Desuden, den oprindelige families andre hunde, altså dens forældre, hedder Sugar og Gucci, og familien har sagt, at den skal hedde Prada, hvis de skal have den tilbage. Det kan man jo ikke byde en hund! :-)

Nej, jeg tror ikke, den skal nogle steder. Jeg har sagt til kæresten, at den er det eneste, jeg ønsker i julegave. Så må det koste, hvad det koster, med forsikring osv.

Skulle jeg selv have valgt en hund, så ville jeg nok være gået efter en Labrador e.l. - én med et roligt gemyt, som er god som begynderhund. Jeg ville helt sikkert ikke have valgt en terrier-hyrdehundsblanding - to racer, der er meget intelligente, men også temmeligt egenrådige og med fut i. Men nu er den her, og nogle gange må man jo bare spille de kort, som livet giver en.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45444 Wangsgaard 12 år siden

Nogen der har en fri fragt kode til CDON?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#45445 Tenebrae 12 år siden

Wangsgaard (45444) skrev:
Nogen der har en fri fragt kode til CDON?

XMAS2013

Ikke fri fragt som så'n, men 50 kr. rabat ved køb over 100 kr.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#45446 Mikkel Abel 12 år siden

I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45447 Kisbye 12 år siden

Er igang med at udarbejde en liste over mine yndlings instruktører for at deltage i ICM Forum's Favorite Directors 2013.
Det kan godt være lidt tidskrævende. Har først eksporteret min IMDB ratings til criticker.com, da den kan vise en liste over instruktører jeg set mindst 3 film med sorteret efter gennemsnit rating.
Nu er de alle tastet ind i en IMDB liste. Nu skal pladserne justeres. Nogen skal fjernes, andre tilføjes.
Det er hyggeligt at side og rode med :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#45448 Skeloboy 12 år siden

#45447 - skal man selv vælge 100 instruktører også? Og rangere dem?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45449 Kisbye 12 år siden

Men behøver ikke vælge 100 instruktører. Man kan blot vælge så mange man kan. (Jeg kan heller ikke komme op på 100) og man kan godt vælge ikke at rangere dem. Så får de jo så alle sammen det samme antal points.

Hvis man ikke vil side og lave listen fra bunden, kan man som sagt uploade sine IMDb ratings til criticker.com/.
De har en smart funktion, hvor kan den vise en liste over de instruktører man har set mere end for eksempel 3 film med, sorteret efter ens gennemsnits ratings.
Så har man en rå skabelon at arbejde ud fra.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#45450 Skeloboy 12 år siden

Skal man skrive hvilke film, man har set med instruktøren? Som du har gjort...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: