Har i set coveret af den ny film med John Travolta og Robert DeNero (det sådan en "versus"-film)? Bagsiden af coveret er der en miniature-billede af en død Travolta (en pil lige i hovedet), jeg skulle til at se den. Men nu...
Der er vel ikke nogen herinde, der kender nogen, som kender nogen, som kender nogen, der dyrker en eller anden form for ekstremsport, hvor livet sættes på spil (for eksempel faldskærmsudspring), som har tid og lyst til at snakke om det (i dag!) og som bor inden for relativ fornuftig køreafstand til Aalborg?
Er MEGA desperat...
EDIT: Det er som led i en opgave på Journalisthøjskolen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Men nej, jeg nåede kun at sluge en smule inden resten blev spyttet ud over halvanden tønde land, med en kraft, der får de fleste landbrugsvandningsmaskiner til at blegne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lytter til Marco Beltramis Wolverine soundtrack, synes den mand virkelig kan skrue noget fedt musik til især scenen hvor han kæmpede mod alle de Ninjas var et ekstremt fedt stemmnings musik, især slutdelen hvor det bliver mere langsomt og tragisk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har meldt mig ind i en fagforening for første gang i midt liv... Det føles underligt, er egentlig ikke vildt begejstret for konceptet, men sådan er det nu engang.
Er vist ikke rigtig medlem endnu, har i hvert fald ikke fået noget som helst på mail (underligt?) og de skulle ikke have min adresse, blot mit arbejdessted (måske sender de noget til mig der?)
Er der nogen der kan gøre noget ved at Lord Beef Jerky spammer/troller min PM-inbox? Er der en administrator som kan give ham en advarsel? Jeg troede at når man har en i ignore-listen betyder også at man ikke kan få beskeder af personen som man har valgt at have i deres ignore-listen. Det gider jeg sgu fandme ikke have! Så hvis du (LBJ) ser dette indlæg, vær venlig rar at stoppe med at spamme/trolle min PM-inbox eller få en admin til at stoppe det med at give ham en warning.
#45491 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#45492 HonoDelLoce 12 år siden
Der er vel ikke nogen herinde, der kender nogen, som kender nogen, som kender nogen, der dyrker en eller anden form for ekstremsport, hvor livet sættes på spil (for eksempel faldskærmsudspring), som har tid og lyst til at snakke om det (i dag!) og som bor inden for relativ fornuftig køreafstand til Aalborg?
Er MEGA desperat...
EDIT: Det er som led i en opgave på Journalisthøjskolen..
#45493 gi-jones 12 år siden
#45494 dyg 12 år siden
#45495 gi-jones 12 år siden
#45496 dyg 12 år siden
#45497 Batsy 12 år siden
#45498 tiany 12 år siden
Er vist ikke rigtig medlem endnu, har i hvert fald ikke fået noget som helst på mail (underligt?) og de skulle ikke have min adresse, blot mit arbejdessted (måske sender de noget til mig der?)
#45499 davenport 12 år siden
#45500 M.L.P.F. 2010 12 år siden