Gravatar

#45501 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Må jeg gerne stille et spørgsmål? Er der nogen der kender rip-offs af nogle gode serier, men rip-offen selv er en god serie? Der nogen som Juniper Lee som er en ret god serie som kopirer American Dragon: Jake Long, er der nogen andre gode eksempler? Jeg taler ikke om en elendig rip-off, men mere som en A Bug's Life/Antz-filmene de er begge kvalitet's film men Antz kopier A Bug's Life (MEN NOK OM DET!!), men noget i samme skuffe kvalitet's serier som folk nyder at se, men er også en rip-off af en anden god kvalitet' serie som folk nyder at se... helst tegnefilm. Tak.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#45502 Corgan 12 år siden

M.L.P.F. 2010 (45501) skrev:
Må jeg gerne stille et spørgsmål? Er der nogen der kender rip-offs af nogle gode serier, men rip-offen selv er en god serie? Der nogen som Juniper Lee som er en ret god serie som kopirer American Dragon: Jake Long, er der nogen andre gode eksempler? Jeg taler ikke om en elendig rip-off, men mere som en A Bug's Life/Antz-filmene de er begge kvalitet's film men Antz kopier A Bug's Life (MEN NOK OM DET!!), men noget i samme skuffe kvalitet's serier som folk nyder at se, men er også en rip-off af en anden god kvalitet' serie som folk nyder at se... helst tegnefilm. Tak.

The Office... som dog ikke er en tegnefilm. Både den originale engelske tv-serie og den amerikanske remake (der dog får egne ben at gå på efter et par sæsoner) er fantastisk underholdende.
Gravatar

#45503 Skeloboy 12 år siden

Spiser kajkager, drikker sodavand og ser So Fucking Special i USA...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45504 Kyllingebenet 12 år siden

Nogen der har erfaringer med dustinhome.dk? Går lidt med tankerne om at bestille derfra. :)
Mental striptease..
Gravatar

#45505 Highland Park 12 år siden

Sælger de støv?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45506 elwood 12 år siden

Kyllingebenet (45504) skrev:
Nogen der har erfaringer med dustinhome.dk? Går lidt med tankerne om at bestille derfra. :)

Har bestil en del foto ting derfra uden problemer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45507 MOVIE1000 12 år siden

har overvejet at købe en ipad/tablet til min mor, nogen som kan anbefale nogle gode og billige? Og kan man godt bruge nettet på sådan en i hjemmet, uden at man har trådløs?
Aner ikke rigtig meget om sådan noget, men føler at det kunne hjælpe hende, så hun ikke skal flyve fra computeren til fjernsynet, og derefter ud i køkkenet for at glemme hvad det nu var hun skulle til at lave + hun vil gerne være på facebook og føler jeg bedst kan lære hende det ved at hun har det lige ved hånden ellers bruger hun det aldrig, hvis hun bruger facebook på computeren. Men på forhånd tak for hjælpen derude. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45508 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Corgan (45502) skrev:
The Office... som dog ikke er en tegnefilm. Både den originale engelske tv-serie og den amerikanske remake (der dog får egne ben at gå på efter et par sæsoner) er fantastisk underholdende.
Jeg skrev "rip-offs" ikke "remakes", med mindre The Office er en rip-off af en serie du ikke gad at skrive i din indlæg.
Gravatar

#45509 davenport 12 år siden

Er der nogen der lige vil tjekke om det kun er ved mig, at DRs netradio fucker op? Den springer helt vildt her, så nu har jeg sat en gammel radio til, for at høre Musikquizzen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45510 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Corgan (1) skrev:
Tråden fortsætter her...

Link til forrige tråd: Link
Denne her tråd er længere end den tidligere.

Skriv ny kommentar: