Btw. Så er det ikke længe siden jeg selv fik mig en lille niece. Jeg var der 100% for min søster, og forkælede hende og hjælp hende igennem. Det har intet med "sex" at gøre. Det hedder medmenneskelighed :-)
Sikke en ussel måde at føre debat på. Det eneste argument i har når i ikke er enig.
Jeg orker ikke synke ned på jeres niveau, men vil i stedet ønske jer et godt nytår :-) og håber vi får en masse fede film, debat og hygge i det nye år :-) ønskes både til jer og jeres familier.
Wimmie... held og lykke:-) Ps. Har du ingen mand til at passe på dig? Hvis det er så lærte min mor mig nogle tricks da jeg fik min egen :) en god omgang the og forkælelse. Hvis det har interesse så kan vi udveksle email. Kunne være ret hyggeligt :)
Har kæreste...tror han ville synes det var lidt mærkeligt ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#45611 davenport 11 år siden
#45612 Batsy 11 år siden
#45613 Driver 11 år siden
#45614 Quantom 11 år siden
#45615 Quantom 11 år siden
Godt nytår :-)
#45616 Quantom 11 år siden
#45617 The Insider 11 år siden
Derudover: JENSENS BØFHUS ROCKS! Mmmmmm... en god whiskeybøf DRUKNER i whiskeysauce. Ja tak! Og der er gratis ekstra kartofler efter kl. 16! Slam!!
#45618 Ericmase 11 år siden
Jep, han er sikkert en troll...
#45619 Quantom 11 år siden
Jeg orker ikke synke ned på jeres niveau, men vil i stedet ønske jer et godt nytår :-) og håber vi får en masse fede film, debat og hygge i det nye år :-) ønskes både til jer og jeres familier.
#45620 wimmie 11 år siden
Har kæreste...tror han ville synes det var lidt mærkeligt ;)