ARGH! Så troede jeg at jeg havde købt alle fem sæsoner af Breaking Bad, men det viser sig at de har delt den sidste op i to udgivelser - hver til fuld pris. Det fremgår på ingen måde at hverken coveret eller Amazon, at det forholder sig sådan. Tak for lort!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ja! Hvis du forestiller dig, at Ringenes Herre er beretningen om den sidste, store krig i Middle Earths historie, dramatiseret med reportageelementer og episke krigsberetninger, er Silmarillion en mere tør historiebog. Ringkrigen fylder vist fem ud af cirka 300 sider, så du skal forestille dig, at du kommer til at læse en masse fortællinger i kort form, der samlet forklarer dig, hvorfor Sauron smedede sine ringe og med dem sendte Middle Earth ud i den sidste store krig. Det er en fantastisk bog!
Har læst en del på LOTR Wiki, eftersom jeg var intersseret i et lidt bredere syn på Sauron og lige nu læser jeg om Morgoth og hans kamp mod the elders osv. Så regner stærkt med jeg for den købt engang!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
7½ dag tilbage på arbejdet. I går var dog en af de mere kedelige af slagsen. Grundet tab af to store udbud blev 27 (af i alt 442 ansatte) afskediget :/
Eneste positive jeg kan se er, at hvis jeg ikke havde sagt op, så havde de jo nok fyret 28 i stedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
7½ dag tilbage på arbejdet. I går var dog en af de mere kedelige af slagsen. Grundet tab af to store udbud blev 27 (af i alt 442 ansatte) afskediget :/
Eneste positive jeg kan se er, at hvis jeg ikke havde sagt op, så havde de jo nok fyret 28 i stedet.
Det er skisme træls med fyringer :( Fik også lige at vide fra en gammel kollega at der skal skæres igenigen på min gamle arbejdsplads -det er efterhånden 1-2 gange om året de har fyringsrunde. Denne gang er det 15 -til efteråret endnu 10 :( Er glad for at jeg valgte at stoppe, for jeg kan forstå at stemningen er i bund...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har muligvis fået sikret mig en praktikplads her på falderebet, inden den 1. februar, hvor min uddannelse har et indbygget praktikforløb frem til d. 15. marts. Hvis jeg ikke havde fundet noget, skulle jeg istedet skrive en 15 siders opgave, og det er ærligt talt ikke lige så spændende som at komme ud og prøve sig af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#45681 gi-jones 11 år siden
#45682 Batsy 11 år siden
Har læst en del på LOTR Wiki, eftersom jeg var intersseret i et lidt bredere syn på Sauron og lige nu læser jeg om Morgoth og hans kamp mod the elders osv. Så regner stærkt med jeg for den købt engang!
#45683 dyg 11 år siden
#45684 Snaden 11 år siden
#45685 wimmie 11 år siden
Det er skisme træls med fyringer :(
Fik også lige at vide fra en gammel kollega at der skal skæres igenigen på min gamle arbejdsplads -det er efterhånden 1-2 gange om året de har fyringsrunde. Denne gang er det 15 -til efteråret endnu 10 :(
Er glad for at jeg valgte at stoppe, for jeg kan forstå at stemningen er i bund...
#45686 Kruse 11 år siden
#45687 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45688 wimmie 11 år siden
Nice :D
Hvor skal du i praktik?
#45689 Kruse 11 år siden
I Odense Kommunes kommunikationsafdeling :)
#45690 Driver 11 år siden
Tror sgu, jeg havde taget de 15 sider i stedet så. :P