Gravatar

#9171 evermind 15 år siden

#9167 Også held og lykke herfra. Jeg ønsker det bedste for din fars helbred!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9172 davenport 15 år siden

Sidder og hører den nye Alice In Chains single på P3. Jeg kan overhovedet ikke høre forskel på forsangerne...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9173 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og spekulerer lidt på om jeg skal købe ny mobiltelefon. Dendér HTC Magic eller HTC Hero frister godt nok.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9174 filmz-Bruce 15 år siden

[url=
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9175 gi-jones 15 år siden

Hjemme fra endnu en dags optagelser. Denne gang med solskoldninger i nakken.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9176 Yoda 15 år siden

Sidder og surfer på YouTube og faldt over denne ret fine argentiske valgreklame.


Se den til ende, og den skifter karakter. Det er sgu en snu reklamefætter, der har fundet på denne!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9177 filmz-jonasgr 15 år siden

#9176 Ja det er sgu ret fikst fundet på.

#9173 Jeg overvejer også en ny telefon og har også de to nævnte under opsyn. Min 3 år gamle Sony Ericsson kunne godt trænge til at bliver skiftet ud. Og da iPhonen sikkert bliver monsterdyr er de andre to et alternativ.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9178 filmz-Utyske 15 år siden

#9177 -

Jeg har mere fidus til Android, end til Apples OS, når det kommer til ekstra software o.s.v. til telefonen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9179 filmz-jonasgr 15 år siden

#9178 Ja jeg tror også umiddelbart at den har flere nyttige ting end Apples og personligt synes jeg så også at designet er pænere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9180 filmz-jonasgr 15 år siden

Nå så har jeg lige fundet ud af at min kusine blev begravet i dag. Så behøver jeg ikke at tage stilling til om jeg ville til den eller ej.

Det er godt nok også sket hurtigere end jeg havde regnet med.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: