Gravatar

#45841 MOVIE1000 11 år siden

Batsy (45840) skrev:
Skal til køreprøve imorgen kl 9:10, er sådan ret nervøs over det af mange ting.

Jeg føler mig usikker i en bil, synes ikke det er sjovt at køre i bil også er der alle de regler man skal følge. Har allerede dumpet engang, det var fanme dyrt... Vil gerne have det overstået og så jeg kan slappe af igen. Jeg kan ikke engang se Transformers i fuld koncentration og den kræver jeg så lidt hjerne som muligt.

Puha... fortrækker til en værd tid en cykel eller en bus må jeg sige.

Heldigvis skal jeg køre i en halvanden time før prøven, så jeg er varmet op. Skal bare være opmærksom og prøve at være så rolig jeg nu kan. (Og få en Køremyndig som er flink og ikke stiller spørgsmål som forvirrer mig).

damm jeg var også nervøs og lavede en masse fejl, som jeg griner af nu i mit første forsøg. Anden gang bestod jeg og var egentlig glad for at tage det om en gang, da jeg ikke følte mig 100 % parat. I dag sammenligner jeg det lidt med at cykle. Men kan godt forstår du er nervøs, det var jeg ihvertfald også, og træt da det var dagen efter en filmz sommerfest. Et godt råd, slap af til køreprøven snak med tilsynsførende eller få tankerne et andet sted hen, det du har lært burde side i kroppen så man bare gør tingene automatisk :) HELD OG LYKKE du skal sgu bestå så du kan suse rundt i batmobilen ;)

Men far var engang kørelærer, når han havde og en elever der var helt nervøse, holdt de indtil siden, så købte han en is til eleven og til sig selv, men eleven måtte kun spise isen imens han/hun kørte :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45842 Batsy 11 år siden

MOVIE1000 (45841) skrev:
en far var engang kørelærer, når han havde og en elever der var helt nervøse, holdt de indtil siden, så købte han en is til eleven og til sig selv, men eleven måtte kun spise isen imens han/hun kørte :P

Haha! fedt

Men Tak! Men mit problem er bare jeg har ADD og Nld, som er koncentrations besvær og skal bestemt ikke tænke på noget andet, det kan ende galt tror jeg :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45843 Mikkel Abel 11 år siden

At opdage Andrew Jackson Jihad spillede gratis koncert i Aalborg sidste lørdag - 0/6

Bøger der har filmcoveret som omslag - 0/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45844 Kisbye 11 år siden

Sidder kigger på kommentarer fra nationen. Det er godt nok noget sygt noget der bliver skrevet derinde indimellem.
http://nationenkommentarerpaastockphoto.tumblr.com...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#45845 Pécuchet 11 år siden

Mikkel Abel (45843) skrev:
At opdage Andrew Jackson Jihad spillede gratis koncert i Aalborg sidste lørdag - 0/6

Jeg var desværre syg på datoen, men en af mine venner sagde, at det var en fantastisk koncert. Det foregik dog i biografsalen hos 1000fryd, så plads var der ikke meget af.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#45846 MOVIE1000 11 år siden

Batsy (45842) skrev:
Haha! fedt

Men Tak! Men mit problem er bare jeg har ADD og Nld, som er koncentrations besvær og skal bestemt ikke tænke på noget andet, det kan ende galt tror jeg :P

hmm jeg ved ikke om det her er lovligt eller hva man skal sige, men min gamle nabos søn, har ADHD blandt andet, da han skulle tage kørekort, var han så nervøs og urolig hver gang, at forældrene hyrede en hypnotisør, den 5. eller 6. gang til at hypnotiserer ham. Han bestod, men jeg føler mig ikke tryg ved at han suser rundt i sin forældres bil.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45847 Skeloboy 11 år siden

Min fætter har NLD, og han burde bestemt ikke køre bil...men det skyldes nok mere, at han bare er fra Ringe og lidt af en brian-type :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45848 Batsy 11 år siden

ADD er uden det hyper halløjsa, har medicin som er med til at skabe kontrol over min tanker. Føler mig ikke til fare for mig selv eller kørelæren/eller myndigen. Har dog problemer med at fokusere på en masse ting, især hvis jeg har lavet en fejl og den køre myndige presser på.

Bestod ikke, var nemlig alt for overforsigtig hvilket også kan være skidt self. Øv, vil bare hjem nu og spise mig tyk i Islandsk slik nu og se film.

Det værste er bare at tage det om igen og ekstra køretimer koster bare op til de 700 kroner... så dyrt især når mine forældre har allerede betalt over 12.000 kroner på det. Er dog selv begyndt at betale det, men det svært med en kun en SU på 2000 om måneden.

Gravatar

#45849 wimmie 11 år siden

Batsy (45848) skrev:

Bestod ikke, var nemlig alt for overforsigtig hvilket også kan være skidt self. Øv, vil bare hjem nu og spise mig tyk i Islandsk slik nu og se film.

Det værste er bare at tage det om igen og ekstra køretimer koster bare op til de 700 kroner... så dyrt især når mine forældre har allerede betalt over 12.000 kroner på det. Er dog selv begyndt at betale det, men det svært med en kun en SU på 2000 om måneden.

Øv...men jeg kender det :(
Jeg dumpede også fordi jeg var for overforsigtig og holdt tilbage for længe i en rundkørsel. Jeg følte mig også rigtig usikker mens jeg tog kørekort...samtidig med at jeg faktisk synes det var sjovere end jeg havde troet.
Nu har jeg haft kørekort i 13 år uden ét eneste uheld, så det er helt rigtigt at man først lærer det rigtigt når man har kørt i et stykke tid :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45850 Batsy 11 år siden

wimmie (45849) skrev:
Øv...men jeg kender det :(
Jeg dumpede også fordi jeg var for overforsigtig og holdt tilbage for længe i en rundkørsel. Jeg følte mig også rigtig usikker mens jeg tog kørekort...samtidig med at jeg faktisk synes det var sjovere end jeg havde troet.
Nu har jeg haft kørekort i 13 år uden ét eneste uheld, så det er helt rigtigt at man først lærer det rigtigt når man har kørt i et stykke tid :)

Gjorde det samme, men havde også kørt for længe i den forkerte vognbane. Når vejen var delt op i to, og det var det med at blinke ud til den højre bane at jeg var alt for langsom til. Pga jeg ikke turde at tage chance, fordi jeg synes bilerne var for tæt på.

Men ja, bliver nok først lært efter nogle eller mange solo køre ture :).

Skriv ny kommentar: