Jeg var desværre syg på datoen, men en af mine venner sagde, at det var en fantastisk koncert. Det foregik dog i biografsalen hos 1000fryd, så plads var der ikke meget af.
Puha, det gør jo kun mere ondt at høre! Har faktisk aldrig været der selv endnu, men kunne forestille mig AJJ er noget der skal høres i intime rammer. Selvfølgelig træls hvis man står helt pakket. :)
Øv...men jeg kender det :( Jeg dumpede også fordi jeg var for overforsigtig og holdt tilbage for længe i en rundkørsel.
Arhh, vel næppe kun derfor du ikke bestod ?
Jo. Jeg havde kørt i ca. 6-7 min. - bare landevej - og efter dét med rundkørslen sagde han at vi godt kunne køre tilbage igen :/ Dengang synes jeg det var vildt unfair, men nu kan jeg godt se at man naturligvis ikke skal bestå hvis man er alt for usikker. Og de ekstra køretimer gavnede jo :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Øv...men jeg kender det :( Jeg dumpede også fordi jeg var for overforsigtig og holdt tilbage for længe i en rundkørsel.
Jo. Jeg havde kørt i ca. 6-7 min. - bare landevej - og efter dét med rundkørslen sagde han at vi godt kunne køre tilbage igen :/ Dengang synes jeg det var vildt unfair, men nu kan jeg godt se at man naturligvis ikke skal bestå hvis man er alt for usikker. Og de ekstra køretimer gavnede jo :)
OK, synes blot det virker sært, da det trods alt må være bedre at være forsigtigt end at tage chancer.
Min prøvesagkyndige mente også jeg lavede en del fejl (jeg var uenig) såsom parkerede for langt fra kantstenen, blinke når jeg ikke skulle og omvendt, ujævn hastighed o.l. På trods af alle de kommentarer han havde til min kørsel, var han dog ikke i tvivl om jeg var klar til at blive sluppet løs Men det afhænger jo desværre nok meget af prøvesagkyndiges personlige mening om man er klar.
Jeg fik at vide til min teori-prøve, at jeg faktisk burde være dumpet, fordi jeg (åbenbart - uden at have tænkt over det) kørte det meste af prøven med kun en hånd på rattet :D
Til gengæld var min kørsel fejlfri, og han (og jeg citerer) "ved jo godt, at folk ikke kører med hænderne ti i to i virkeligheden"... :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg fik at vide til min teori-prøve, at jeg faktisk burde være dumpet, fordi jeg (åbenbart - uden at have tænkt over det) kørte det meste af prøven med kun en hånd på rattet :D
Hvis du kørte til din teori-prøve burde de helt klart have dumpet dig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#45851 The Insider 11 år siden
#45852 Popeye 11 år siden
#45853 Mikkel Abel 11 år siden
Puha, det gør jo kun mere ondt at høre! Har faktisk aldrig været der selv endnu, men kunne forestille mig AJJ er noget der skal høres i intime rammer. Selvfølgelig træls hvis man står helt pakket. :)
#45854 wimmie 11 år siden
Jo. Jeg havde kørt i ca. 6-7 min. - bare landevej - og efter dét med rundkørslen sagde han at vi godt kunne køre tilbage igen :/
Dengang synes jeg det var vildt unfair, men nu kan jeg godt se at man naturligvis ikke skal bestå hvis man er alt for usikker. Og de ekstra køretimer gavnede jo :)
#45855 Popeye 11 år siden
OK, synes blot det virker sært, da det trods alt må være bedre at være forsigtigt end at tage chancer.
Min prøvesagkyndige mente også jeg lavede en del fejl (jeg var uenig) såsom parkerede for langt fra kantstenen, blinke når jeg ikke skulle og omvendt, ujævn hastighed o.l.
På trods af alle de kommentarer han havde til min kørsel, var han dog ikke i tvivl om jeg var klar til at blive sluppet løs Men det afhænger jo desværre nok meget af prøvesagkyndiges personlige mening om man er klar.
#45856 HonoDelLoce 11 år siden
Til gengæld var min kørsel fejlfri, og han (og jeg citerer) "ved jo godt, at folk ikke kører med hænderne ti i to i virkeligheden"... :D
#45857 gi-jones 11 år siden
#45858 wimmie 11 år siden
Haha :D
#45859 Kochie 11 år siden
#45860 MOVIE1000 11 år siden