Så prøver jeg at starte et lillehobbyfirma, der skal udgive mine egne brætspil...det er af ren interesse, for man kan meget sjældent tjene penge på det.
Jeg har set Oscar-uddelingen siden 1999(men tror vist nok jeg har misset et par år eller to siden), og i år burde jeg ikke se det...skal arbejde 16.30-21.00 om mandagen, så man kunne vel godt se det alligevel...hmm, decisions...
Jeg kommer desværre til at misse Oscar-showet live i år, da det ikke lige passer så godt ind i mit praktik skema. Det er dog kun de sidste tre år at jeg har set det live, så min tradition er ikke helt ligeså lang.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Suk. For tredje gang i træk er min Amazon.com-ordre blevet snuppet i tolden. Så er det sgu slut med at bruge dem. Findes der overhovedet alternativer? (mht. indkøb af amerikanske udgivelser)
Suk. For tredje gang i træk er min Amazon.com-ordre blevet snuppet i tolden. Så er det sgu slut med at bruge dem. Findes der overhovedet alternativer? (mht. indkøb af amerikanske udgivelser)
Shit! Mine sidste ordrer har heldigvis været sendt gennem Tyskland, men du er ikke den eneste, jeg har hørt om, som er blevet snuppet meget på det seneste. :-(
Importcds.com kan også være et alternativ. Priserne har desværre fået et hak på 20% opad efter nytår, men jeg er endnu ikke blevet nuppet hos dem.
#45838, tak for tip! Dem prøver jeg næste gang :-) Den nyrestaurerede "RoboCop", "All is Lost" og "Dallas Buyers Club" og så lige 240(!) kroner oveni. AV!
Skal til køreprøve imorgen kl 9:10, er sådan ret nervøs over det af mange ting.
Jeg føler mig usikker i en bil, synes ikke det er sjovt at køre i bil også er der alle de regler man skal følge. Har allerede dumpet engang, det var fanme dyrt... Vil gerne have det overstået og så jeg kan slappe af igen. Jeg kan ikke engang se Transformers i fuld koncentration og den kræver jeg så lidt hjerne som muligt.
Puha... fortrækker til en værd tid en cykel eller en bus må jeg sige.
Heldigvis skal jeg køre i en halvanden time før prøven, så jeg er varmet op. Skal bare være opmærksom og prøve at være så rolig jeg nu kan. (Og få en Køremyndig som er flink og ikke stiller spørgsmål som forvirrer mig).
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#45831 the_paki_don 11 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/et-utilsigtet-offer-...
#45832 Skeloboy 11 år siden
#45833 Skeloboy 11 år siden
#45834 Kruse 11 år siden
#45835 The Insider 11 år siden
#45836 SlasherFan90 11 år siden
#45837 The Insider 11 år siden
#45838 Thomsen 11 år siden
Shit! Mine sidste ordrer har heldigvis været sendt gennem Tyskland, men du er ikke den eneste, jeg har hørt om, som er blevet snuppet meget på det seneste. :-(
Importcds.com kan også være et alternativ. Priserne har desværre fået et hak på 20% opad efter nytår, men jeg er endnu ikke blevet nuppet hos dem.
#45839 The Insider 11 år siden
#45840 Batsy 11 år siden
Jeg føler mig usikker i en bil, synes ikke det er sjovt at køre i bil også er der alle de regler man skal følge. Har allerede dumpet engang, det var fanme dyrt... Vil gerne have det overstået og så jeg kan slappe af igen. Jeg kan ikke engang se Transformers i fuld koncentration og den kræver jeg så lidt hjerne som muligt.
Puha... fortrækker til en værd tid en cykel eller en bus må jeg sige.
Heldigvis skal jeg køre i en halvanden time før prøven, så jeg er varmet op. Skal bare være opmærksom og prøve at være så rolig jeg nu kan. (Og få en Køremyndig som er flink og ikke stiller spørgsmål som forvirrer mig).