Gravatar

#45871 Kyllingebenet 11 år siden

Nogen der ved, om man kan streame Oscars showet?
Mental striptease..
Gravatar

#45872 The Insider 11 år siden

#45867, Jeg bestod køre og teori første gang Teori var dog med fem fejl, jeg rettede en fra forkert til rigtig, dvs. jeg brød den uskrevne regel med aldrig og rette i sit første svar.

FULDSTÆNDIG det samme her! :-) Jeg synes i øvrigt, at flere af spørgsmålene (og de dertilhørende svar) er en anelse vanvittige.

F.eks. blev der vist et billede af en lang strækning med to campingvogne foran den bil, man kører. Der er et mellemrum mellem de to campingvogne, men det er lille, og desuden drejer vejen skarpt for enden, så man kan ikke helt se den modkørende trafik. Hvis jeg var sådan et sted i virkelighedens verden, ville jeg vente til EFTER svinget med at overhale. Men jeg huskede i teoritimerne, at det rigtige svar ofte var ALLIGEVEL (på trods af vejens krumning osv.) at overhale og køre ind mellem de to campingvogne i stedet for at vente. Så jeg ændrede i teoriprøven, så mit endelige svar var at overhale og ikke at vente. Ellers havde jeg dumpet med én fejl for mange. Selvom mit oprindelige svar på ingen måde var ufornuftigt (tværtimod, føler jeg selv).

Jeg havde også en supersej kørelærer, som kendte de sagkyndige og sørget for at time min køreprøve, så jeg fik et af stedets mest medgørlige af slagsen. Nice!
War. War never changes.
Gravatar

#45873 HonoDelLoce 11 år siden

gi-jones (45857) skrev:
Hvis du kørte til din teori-prøve burde de helt klart have dumpet dig :)

You so funny, you kill kitten with laughter!

;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45874 the_paki_don 11 år siden

Luka Magnotta sidder altså i spjældet.
Gravatar

#45875 HonoDelLoce 11 år siden

the_paki_don (45874) skrev:

Luka Magnotta sidder altså i spjældet.

Han brugte dog, så vidt jeg husker, ikke latter som våben...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45876 Kochie 11 år siden

Ispep: Jylland!
Vi holdt i et kryds med grøn svingpil og skulle til venstre. Der var fyldt op ude i svinget, og jeg havde holdt mig bag et fodgængerfelt, da jeg ikke var sikker på, om jeg måtte køre ud i fodgængerfeltet og vente der. Bilerne foran kørte. Den gørnne svingpil forsvandt. Der var rødt. Jeg kørte.

Han sagde sjovt nok efterfølgende: "Du må ALDRIG køre over for rødt."
Gravatar

#45877 davenport 11 år siden

Er jeg den eneste, der ikke kan komme på dr.dk ???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45878 HonoDelLoce 11 år siden

davenport (45877) skrev:
Er jeg den eneste, der ikke kan komme på dr.dk ???

Jeg kan godt, i hvert fald...
Gravatar

#45879 davenport 11 år siden

Fatter det ikke... Ingen af mine apperater vil gå ind på siden, som den eneste side... Alt andet virker tilsyneladende som det skal ???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45880 tiany 11 år siden

Jeg kan ikke huske hvem der var med i diskussionen om In Memorium til Oscar showet, men her er lige en artikel fra i dag, hvor der også nævnes at der normalt er en skæringsdato i slu januar, for at komme med i showet

http://politiken.dk/kultur/filmogtv/oscar/ECE22194...
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: