Gravatar

#45921 Muldgraver 11 år siden

Skeloboy (45913) skrev:
Så har du nok misforstået det lidt. Hvis jeg har fremstået arrogant er det ikke meningen, jeg siger bare tingene ret direkte.

Men det er jo helt fint at komme med forslag til uddybning af filosofien bag en film, og det er som sådan heller ikke det, jeg irriterer mig over. Det er mere det, at det konstant er på et niveau, som de færreste herinde kan være med på. Det er noget med at skyde over målet og kend dit publikum, så at sige.

Det arrogante ligger egentlig ikke i måden du siger det på, men det du siger. Men der misforstod jeg dig så lidt. Og måske alligevel ikke så meget igen. For det handler jo stadig ikke bare om at skyde over målet, men også at opmuntre til nysgerrighed og et større perspektiv jf. #45908. Din lidt kontrære måde at spørge på, afstedkom jo netop også nogle forklaringer :)

Nuvel, jeg ønsker ikke at kværulere yderligere, men bare opmuntre til fortsat at videndele, være nysgerrig og forundres, uden at omfanget reduceres bare fordi.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#45922 DarkLight 11 år siden

“Any darn fool can make something complex; it takes a genius to make something simple.”
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#45923 Batsy 11 år siden

Fuld trailer til Transformers 4.

Tror vidst nok jeg kommer til at se den, Optimus prime der kæmper mod dinobots og rider på den tilmed er et et must see.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45924 HonoDelLoce 11 år siden

Batsy (45923) skrev:
Fuld trailer til Transformers 4.

Tror vidst nok jeg kommer til at se den, Optimus prime der kæmper mod dinobots og rider på den tilmed er et et must see.

Den ser simpelthen bare decideret dum ud, synes jeg...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45925 Ispep 11 år siden

Verdens nemmeste replikker dullen har: "daaaaad". Men jah, typisk Bay film og ender sgu nok med at se skidtet.
Gravatar

#45926 Batsy 11 år siden

Tja dialogerne bliver nok noget humbug, men jeg ser dem nok stadig fordi Michael Bay altid underholder mig. Optimus prime versus dinobots, Galvatron, Marky Mark og sikkert en overdrevet Stanley Tucci kan næppe gå hen og blive kedeligt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45927 Thomsen 11 år siden

Jeg drikker kaffe, vasker tøj og forsøger at øve mig på slag, spark og pareringer ind imellem. Skal op til min første graduering i Ashihara-karate på lørdag. Ham, jeg skulle have været oppe sammen med, ser ud til at have fået en fibersprængning i låret, så jeg ender måske med at skulle vise hele pensummet alene foran alle andre. Det gør mig da slet ikke nervøs. Slet ikke.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45928 tiany 11 år siden

Vandt desværre ikke tv'et i GoMorgen Danmarks Tip en 13 - Oscarquiz... Men det blev da til biograf billetter.
Valar morghulis
Gravatar

#45929 HonoDelLoce 11 år siden

tiany (45928) skrev:
Vandt desværre ikke tv'et i GoMorgen Danmarks Tip en 13 - Oscarquiz... Men det blev da til biograf billetter.

Hvor ser du vinderne henne?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45930 tiany 11 år siden

HonoDelLoce (45929) skrev:
Hvor ser du vinderne henne?

jeg fik en mail om at jeg havde alle rigtige og havde vundet bio billetter
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: