Gravatar

#9181 dolphinfriendly 15 år siden

Har lige set "Wanted" på BD. Selvom jeg i bund og grund synes det er lettere dårlig, må den fine BD udgivelse siges at redde en hel del - særligt lydsiden er fantastisk.

Gravatar

#9182 rockysds 15 år siden

Jeg vil nu sætte mig ned og se filmen om Batman-skurken, Grækeren. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9183 filmz-Utyske 15 år siden

#9179 -

Jeg synes at Hero er den pæneste af de to HTC, men bortset fra et bedre kamera og et jack-stik, har jeg svært ved at se hvad den store forskel er på de to.

Hardwaren er ellers 100% identisk, så med mindre jeg finder et eller andet virkelig stort argument for at vente på Hero, tror jeg bare at jeg hopper på Magic.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9184 Michael Andersen 15 år siden

#9182 God fornøjelse ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9185 filmz-jonasgr 15 år siden

#9183 Kameraet er jeg selv ligeglad med. Det er alligevel sjældent at jeg vil komme til at bruge det. Der er også lidt forandringer i brugegrænsefladen og så er de fleste af programmerne installeret på forhånd, mens man på Magic skal hente dem ned. Hvor meget dette betyder ved jeg dog ikke lige. Og så er den designet så den eftersigende skulle ligge bedre i hånden. Og så har HTC også haft mulighed for at sætte sit eget præg på telefonen. De kombinerer med deres egne ord, det bedste fra begge verdener.

Ellers kan jeg heller ikke se den store forskel, men jeg synes så heller ikke der er kommet så pokkers mange oplysninger om den. Jeg kan dog godt lide den frihed som systemet giver og så at det er Open Source, hvilket giver uanede muligheder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9186 wimmie 15 år siden

Sidder og ser Mars Attacks... shit det er længe siden jeg har set den :D
Tror ikke jeg har set den siden den gik i biografen...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9187 filmz-RJ 15 år siden

Har lige kværnet en pose werthers original, lidt ulækkert faktisk
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#9188 wimmie 15 år siden

Pga. tidligere omtalte problemer med at blive viet på lørdag er jeg om lidt over 8 timer en gift kvinde takket være Odense rådhus ;)

Må hellere gå i seng... ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9189 mr gaijin 15 år siden

#9188 Stort tillykke på forhånd!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9190 mr gaijin 15 år siden

Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: