Gravatar

#45941 The Insider 11 år siden

CONGRATS! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45942 Skeloboy 11 år siden

Tak skal I have :)

Før jeg friede, så havde vi egentlig næsten aftalt, hvordan vores bryllup skal være. Heldigvis er vi ret enige :)

Vigtigst for mig(og lidt ligegyldig for hende), så bliver det ikke et kirkebryllup.

Desuden er vi også enige om, at vi hellere vil bruge penge på en stor fest fremfor en mindre fest med fancy mad.

Hun vil heller ikke have en brudekjole, og vi er også enige om, at vi gerne vil have den allernærmeste familie på en fin restaurant. Så indtil videre ser brylluppet(det er fandeme mærkeligt at sige) sådan her ud:

11:00: Giftes på Rådhuset
12:30: Med familie på Sortebro Kro - måske med en håndfuld venner hver.
19:00: Kæmpefest med ca. 150 inviterede. Ingen mad, ingen livemusik, men selvfølgelig fri bar, jukeboks og en gang natmad. Og ingen taler og indslag :)...eller brudevals eller andre mærkelige traditioner. Synes de fleste bryllupstraditioner er dumme.

Faktisk, hvis jeg skulle helt selv bestemme, så gik vi bare på Rådhuset en eller anden lørdag og blev gift uden at holde noget som helst.. :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45943 Ispep 11 år siden

Raid 2 får da vist meget positivt score. Nåede lige at se en skrev at det var den bedste efterfølger siden Terminator 2 :)
Gravatar

#45944 HonoDelLoce 11 år siden

Skeloboy (45942) skrev:
Faktisk, hvis jeg skulle helt selv bestemme, så gik vi bare på Rådhuset en eller anden lørdag og blev gift uden at holde noget som helst.. :)

Først: Tillykke!

Så:

Min bedste kammerat blev gift sidste år. Det var en tur på rådhuset og så et par timers hygge i deres stue bagefter med lidt hjemmelavet mad (nogle havde også bragt lidt med - nærmest helt tilskudsgildeagtigt), og bortset fra min mor og stedfars bryllup, så var det det bedste bryllup, jeg nogensinde har været til :)

Less is more! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45945 Skeloboy 11 år siden

Min storebror blev også gift på Rådhuset, derefter en smuttur på Rudolf Mathis i Kerteminde(måske nok Danmarks bedste fiskerestaurant), og så festen om aften var mig, min mor, min storebror og så selvfølgelig svigerinden...
Gravatar

#45946 wimmie 11 år siden

Tillykke Allan! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45947 Fredag 11 år siden

Det bedste bryllup jeg har været til, det var mit egent:-) Det var gammeldags og klassisk, smukt og en pissesjov og fantastisk dag! Intet 'less is more' over det, men dog med en herlig løssluppen og uhøjtidelig stemning.
Gravatar

#45948 Skeloboy 11 år siden

#45947 - hehe, selvfølgelig er det det :)

Har selv været til et par traditionelle bryllupper fornyligt, og det er jo altid vildt hyggeligt. Men dog er der ingen af de traditioner, der siger mig noget personligt.

Er egentlig heller ikke så vild med polterabender...
Gravatar

#45949 Fredag 11 år siden

# 48 Din forlover kan vel afholde en polterabend i din ånd? Er det ikke lidt pointen også? Jeg havde en virkelig god en, fordi min forlover havde planlagt en dag for mig som faldt i min smag. Så intet plat med at rende iført ble i midtbyen og lignende tåbeligheder:-) Den var bygget lidt op som en actionfilm, det var ganske godt fundet på fandt jeg.
Gravatar

#45950 HonoDelLoce 11 år siden

Polterabend skal altid holdes for gommens skyld, ikke for vennernes. Det hersker der desværre ofte stor forvirring omkring, hvor folk har en idé om, at et polterabend er til for at man kan gøre den kommende gom så pinligt til mode som overhovedet muligt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: