Gravatar

#45951 the_paki_don 11 år siden

Giver det ikke mening at invitere folk til kl. 20, hvis der ingen aftensmad er? Så har de tid til andet end at skovle maden ned ved 18-tiden... :D

The Paki Don - Wedding Planner edition
Gravatar

#45952 Kyllingebenet 11 år siden

Wedding Don!
Mental striptease..
Gravatar

#45953 the_paki_don 11 år siden

The Paki Wed-Ding Dong! Altså, som i kirkeklokker...
Gravatar

#45954 tiany 11 år siden

Jeg brød mig ikke om min polterabend (som blev holdt sammen med min mand - han elskede den)... Det var svigerinden der var primus motor sammen med mine svigerforældre, de valgte jo blot noget de vidste deres søn ville synes om, men min svigerinde havde ikke fået den polterabend hun ville have (den havde jeg intet at gøre med), så alt det vi lavede var noget hun gerne ville.

jeg ville bare gerne have en hyggelig dag med lidt mad og måske lidt spa/negle ting... Det jeg(vi) fik var øksekast, pusterør, sumobrydning og paintball + afsluttende grillfest hos mine svigerforældre. (hvor vi kom igennem pinlig udklædning mm)

Jeg havde intet indtryk af at min familie kendte mig overhovedet, siden de syntes det var en god ide, men som sagt min mand elskede det, så jeg havde smil på.
Valar morghulis
Gravatar

#45955 Allan Jacobsen 11 år siden

Så skulle jeg også lige prøve med et navneskifte.

Jeg har lige bestilt en t-shirt fra Bloodsport! samt 4 band t-shirts. Man bliver sgu aldrig for gammel til at købe en enkelt metal t-shirt eller 2.

Har da lavet en lille side med min bestilling ;)

http://allanfjord.dk/tshirt.jpg
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#45956 Thomsen 11 år siden

Har haft hundefri weekend, hvor hvalpen har været på besøg hos kærestens mor.

Til gengæld har jeg været oppe til min første rigtige graduering i Ashihara karate (en full contact, knock-down stilart), og selvom det dælme ikke var kønt, og Mr. Miyagi sikkert ligger og roterer for fuld fart i graven, så bestod jeg og fik mit første rigtige bælte.

Jeg er en lille smule stolt, selvom niveauet selvfølgelig er ufatteligt lavt. Jeg har ikke dyrket motion seriøst i 7-8 år og har ikke gået til sport i mere end 20 år (det sidste var vist basketball). Men jeg har foreløbigt holdt ved i et halvt år, har oven i købet tabt 13 kg i den tid og har ingen planer om at stoppe igen. Fik ros af min træner og vores såkaldte branch chief og fik at vide, at jeg sagtens kan gå hele vejen til det sorte, hvis jeg vil.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45957 MOVIE1000 11 år siden

Thomsen (45956) skrev:
Har haft hundefri weekend, hvor hvalpen har været på besøg hos kærestens mor.

Til gengæld har jeg været oppe til min første rigtige graduering i Ashihara karate (en full contact, knock-down stilart), og selvom det dælme ikke var kønt, og Mr. Miyagi sikkert ligger og roterer for fuld fart i graven, så bestod jeg og fik mit første rigtige bælte.

Jeg er en lille smule stolt, selvom niveauet selvfølgelig er ufatteligt lavt. Jeg har ikke dyrket motion seriøst i 7-8 år og har ikke gået til sport i mere end 20 år (det sidste var vist basketball). Men jeg har foreløbigt holdt ved i et halvt år, har oven i købet tabt 13 kg i den tid og har ingen planer om at stoppe igen. Fik ros af min træner og vores såkaldte branch chief og fik at vide, at jeg sagtens kan gå hele vejen til det sorte, hvis jeg vil.

Jeg går for det meste med sort bælte til hverdag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45958 Thomsen 11 år siden

Badabum-tisch! :-)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45959 MOVIE1000 11 år siden

Thomsen (45958) skrev:
Badabum-tisch! :-)

hehe sry kunne ikke lade være :D Det er bare lettere at skaffe sort bælte på den måde. Men fedt hvis du når op til sort. Gik engang til taekwondo, tror jeg nåede op til gul.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45960 dyg 11 år siden

10k tilbage i skat, ikke dårligt.

At jeg brugte 10k på en weekendtur til Wien, knap så godt :) Dog var det incl super hotel og to-stjernet michelin restaurant for to personer, så det går nok.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: