Jeg får 6000 tilbage. Det er perfekt, for jeg har fået tilbudt en treværelses i samme ejendom. Skal se den på torsdag og beslutte mig senest næste mandag. Den er 10m2 større end min nuværende (store) to'er, ligger på første i stedet for som nu på tredje (ideelt når man har hundehvalp, der skal luftes ofte), har altan, hvor min nuværende ingen har, og så er den 500,- billigere i husleje.
Det sidste er lidt mærkeligt, for boligforeningen plejer med vold og magt at renovere, når de kan komme til det, og den seneste beboer havde boet i lejligheden siden 70'erne. Men det kan muligvis skyldes, at han aldrig har fået gjort noget ved den og derfor har haft mange penge stående på kontoen til indvendig vedligeholdelse - så mange, at det har kunnet betale for hele renoveringen.
Det kan selvfølgelig også bare være noget gammelt bras. :-)
Jeg er desuden en røv til at spare sammen, så derfor kommer 10k som en fin lille opsparing til efterårets ferie. Så behøver jeg ikke tænke over penge til flybilletter til fruen og jeg til vores USA-tur til september.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er spændt på at se om min årsopgørelse er blevet tilgængelig. Den har ikke været det her i weekenden.
Mit forhold er så også lidt specielt, da jeg er begrænset skattepligtig i Danmark. Under alle omstændigheder skulle jeg gerne få skat tilbage for de sidste 6 måneder af sidste år.
Skal have 6500 tilbage...havde ellers troet at det passede, så det gør nu ikke noget. Jeg er også virkelig dårlig til at spare op, og nu er der lidt penge til at holde navngivningsfest for - og så er vores BD-afspiller vist ved at stå af :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Først stod der jeg skulle betale 4500 kr men jeg kiggede heldigvis lidt efter og fandt ud af at den ikke havde taget mit befordingsafdrag med. Da det blev rettet skal jeg nu have 163 kr :)
Først stod der jeg skulle betale 4500 kr men jeg kiggede heldigvis lidt efter og fandt ud af at den ikke havde taget mit befordingsafdrag med. Da det blev rettet skal jeg nu have 163 kr :)
Ditto. Først et minus på 5100 og nu et plus på 7100
#45961 Allan Jacobsen 11 år siden
Jeg får 341 tilbage, så har ramt næsten rigtig.
#45962 Thomsen 11 år siden
Det sidste er lidt mærkeligt, for boligforeningen plejer med vold og magt at renovere, når de kan komme til det, og den seneste beboer havde boet i lejligheden siden 70'erne. Men det kan muligvis skyldes, at han aldrig har fået gjort noget ved den og derfor har haft mange penge stående på kontoen til indvendig vedligeholdelse - så mange, at det har kunnet betale for hele renoveringen.
Det kan selvfølgelig også bare være noget gammelt bras. :-)
Jeg glæder mig til at se den.
#45963 dyg 11 år siden
Jeg er desuden en røv til at spare sammen, så derfor kommer 10k som en fin lille opsparing til efterårets ferie. Så behøver jeg ikke tænke over penge til flybilletter til fruen og jeg til vores USA-tur til september.
#45964 Slettet Bruger [2193683797] 11 år siden
Mit forhold er så også lidt specielt, da jeg er begrænset skattepligtig i Danmark. Under alle omstændigheder skulle jeg gerne få skat tilbage for de sidste 6 måneder af sidste år.
Det finder jeg så ud af om ca. 1 ½ time.
#45965 Slettet Bruger [2193683797] 11 år siden
Tror jeg skal have fat i Skat, for at høre om de har sendt nogle papirer til mig som jeg skal udfylde.
#45966 wimmie 11 år siden
#45967 Wangsgaard 11 år siden
#45968 Kruse 11 år siden
#45969 tiany 11 år siden
Ditto.
Først et minus på 5100 og nu et plus på 7100
#45970 davenport 11 år siden
De ryger lige over på billånet, så er den betalt tilbage på et år. Fedt!! :)