Gravatar

#46021 Wangsgaard 10 år siden

Du kan vel få boligskatten da den er indtægtsbetinget
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#46022 gi-jones 10 år siden

dyg (46020) skrev:
@gi-jones - Uden at jeg aner noget, så mener jeg det er til at undgå mos i græsplænen.
Håber ikke jeg har brug for en!

Det skal nok blive sjovt at være haveejer :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46023 Michael Andersen 10 år siden

Imens jeg talte med min far i telefonen, fortalte jeg at "Searching for Sugarman" netop startede på DR K. "Super, vi tales videre en anden dag, Michael". Hehe, han elsker den film :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#46024 Kruse 10 år siden

Åh gud. Nu har jeg hørt på opkaldstonen i Skype de sidste 10 minutter igennem loftet, hvor en meget tålmodig, optimistisk eller tungnem person forsøger åbenbart forsøger at få fat på min overbo.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46025 Kruse 10 år siden

Kruse (46024) skrev:
Åh gud. Nu har jeg hørt på opkaldstonen i Skype de sidste 10 minutter igennem loftet, hvor en meget tålmodig, optimistisk eller tungnem person forsøger åbenbart forsøger at få fat på min overbo.

Er der nogen der har prøvet at foretage et opkald, og så forlade computeren inden den bliver taget? For nu har den snart spillet i 10 timer i træk, og jeg ved virkelig ikke hvordan sådan en situation kan opstå. Heldigvis havde jeg ørepropper, da jeg ellers ville have haft svært ved at falde i søvn.
Gravatar

#46026 gi-jones 10 år siden

Det lyder fandme sindsygt :) Har du været oppe og banke på?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46027 Kruse 10 år siden

gi-jones (46026) skrev:
Det lyder fandme sindsygt :) Har du været oppe og banke på?

Jeg tvivler på at personen er hjemme. Men jeg er nu heller ikke sikker på at det er en overbo, og ikke bare mig der er elendig til at retningsbestemme lyden.
Gravatar

#46028 Kisbye 10 år siden

Det kan være lydt at bo i boligblokke.
Er der helt stille her, så kan jeg hører når naboen hoster.

Plejer bare spille lidt dæmpet musik, så hører jeg det ikke.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46029 MOVIE1000 10 år siden

Kunne godt trænge til en fornyet weekend, er helt smadret. I Torsdags selvfølgelig aften tæt på midnat, falder der et stykke af min tand ud (på størrelse med en halv lille fingernegl). Fuck det gjorde nash, rodet rundt i hele lejligheden og havde selvfølgelig ingen smertestillende og prøvede at ringe til min mor som sover (GODT IGENNEM). Så vidt jeg kunne læse mig frem til på nettet at i sådan en situation at jeg så skulle ind på skadestuen så der gik jeg ind. Kunne næsten ikke sige hvad mit problem var, fik dog et par panodiler og gik hjem igen, efter 2 timer fortsatte smerterne bare værre, fik endelig fat på min mor, som kom og hentede mig med dejlige kraftige smertestillende piller. Faldt endelig i søvn kl 05. Var så inde ved tandlægen, der kunne se at tandnerven var helt blottet + jeg havde et hul der inde. Har det fint nu, men er godt nok smadret, og glæder mig ikke til at tanden senere skal rodbehandles. :( dumme weekend.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#46030 Fredag 10 år siden

#25 Du burde da ellers handle, burde du ikke? Tænker at i værste fald kunne der vel være sket en ulykke?

Skriv ny kommentar: