Man vil udentvivl savne ham, men der bliver nok at se til i sæson fem, så det går lige op. :)
"Nok at se til" betyder forhåbentligt ikke, at der bliver skruet for meget op for tempoet?
Noget af det, jeg allerbedst kan lide ved Breaking Bad, er dens stædige insisteren på at tage sig den tid, den skal for at skildre især personerne udvikling.
Bare det, at et helt afsnit gik med at jagte en flue fandt jeg genialt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg er bare total udkørt... Har monster travlt på arbejde, hvor alle bare forventer lidt for meget i øjeblikket. Og så er det hårde dag hjemme, det pis sommertid, gør at lillepigens ur er fuldstændig i stykker, så i stedet for at det tager 20 min at få hende til at sove, tager det nu 1 time med skrig og skrål.
Hører lidt op på Deftones, fordi de kommer på Roskilde Festival - har ikke hørt deres to nyeste. Og jeg må sige, at det stadig holder...total meget, faktisk.
"Nok at se til" betyder forhåbentligt ikke, at der bliver skruet for meget op for tempoet?
Noget af det, jeg allerbedst kan lide ved Breaking Bad, er dens stædige insisteren på at tage sig den tid, den skal for at skildre især personerne udvikling.
Jeg vil nok vove at påstå sæson fem er den med det højeste tempo (specielt sidste halvdel), men det føles kun helt naturligt i og med, at serien jo skal nå sin ende og det hele spidser mere og mere til. Men bare rolig, der skal skam også nok komme en masse dvælen og tid til skildring af karaktererne, helt som i de andre sæsoner.
Som Kruse også siger, så er det udentvivl sidste sæson hvor nogle af seriens allerbedste afsnit/sekvenser er med, og jeg kan personligt ikke helt beslutte mig for, om sæson 4 eller 5 er min yndlings. :)
Er spændt på at møde i morgen. Vi har nok Danmarks bedste kok boende på ophold, og jeg skal lave hans morgenmad i morgen tidlig. (Jeg kan selvfølgelig ikke nævne noget navn pga. diskretion) Men er spændt, for han kommer fra et helt vildt gourmet køkken.. o.O
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#46091 Mikkel Abel 10 år siden
Man vil udentvivl savne ham, men der bliver nok at se til i sæson fem, så det går lige op. :)
#46092 Kruse 10 år siden
#46093 HonoDelLoce 10 år siden
#46094 tiany 10 år siden
Og så er det hårde dag hjemme, det pis sommertid, gør at lillepigens ur er fuldstændig i stykker, så i stedet for at det tager 20 min at få hende til at sove, tager det nu 1 time med skrig og skrål.
Jeg glæder mig bare til sommerferien....
#46095 Allan Jacobsen 10 år siden
#46096 Mikkel Abel 10 år siden
#46097 Mikkel Abel 10 år siden
#46098 Mikkel Abel 10 år siden
Jeg vil nok vove at påstå sæson fem er den med det højeste tempo (specielt sidste halvdel), men det føles kun helt naturligt i og med, at serien jo skal nå sin ende og det hele spidser mere og mere til. Men bare rolig, der skal skam også nok komme en masse dvælen og tid til skildring af karaktererne, helt som i de andre sæsoner.
Som Kruse også siger, så er det udentvivl sidste sæson hvor nogle af seriens allerbedste afsnit/sekvenser er med, og jeg kan personligt ikke helt beslutte mig for, om sæson 4 eller 5 er min yndlings. :)
#46099 Kisbye 10 år siden
#46100 davenport 10 år siden
Er spændt på at møde i morgen. Vi har nok Danmarks bedste kok boende på ophold, og jeg skal lave hans morgenmad i morgen tidlig. (Jeg kan selvfølgelig ikke nævne noget navn pga. diskretion)
Men er spændt, for han kommer fra et helt vildt gourmet køkken.. o.O