Gravatar

#46101 DarkLight 10 år siden

Hvad skal han have?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#46102 elwood 10 år siden

Knækpølse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46103 Driver 10 år siden

davenport (46100) skrev:

Er spændt på at møde i morgen. Vi har nok Danmarks bedste kok boende på ophold, og jeg skal lave hans morgenmad i morgen tidlig. (Jeg kan selvfølgelig ikke nævne noget navn pga. diskretion)
Men er spændt, for han kommer fra et helt vildt gourmet køkken.. o.O

Bahahaha! Seriøst? Han er jo kok, ikke hemmelig agent.

Desuden får Masterchef nærmest alle til at lyde som DKs bedste kok. De har et nyt ansigt inde hver uge og hver uge er dette nye ansigt, DKs bedste kok.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#46104 Allan Jacobsen 10 år siden

Fedt, at du skal servere for Rasmus Kofoed eller Rene Redzepi ;)

Driver: det er da fint, at kroer og restauranter ikke fortæller hvilke gæster, de har? Og hvad Masterchef med noget som helst at gøre? Der er selvfølgelig en del kokke, der er blandt Danmarks bedste: Rasmus Kofoed, Rene Redzepi, Thomas Rode, Bo Bech og Morten Falk blandt andet...

Jeg er i gang med at planlægge undervisning for to 2.g klasser i historie. Det er virkelig, virkelig fedt, og det har praktikophold har gjort mig endnu mere sikker på, at jeg gerne vil være gymnasielærer.

Desuden skal jeg til jobsamtale på tirsdag om et lille deltidsjob som informationsmedarbejder...bare sådan en 15 timer om ugen. All izz well!
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#46105 Kisbye 10 år siden

Syntes da også det kunne være sjovt at hører hvad davenport så lavede af morgenmad?

For mig fremstår morgenmad som noget relativt enkelt, men jeg er heller ikke vandt til finere madlavning :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46106 Allan Jacobsen 10 år siden

Det er da noget af dummeste, jeg nogensinde har oplevet...

Jeg har en billet til salg til Roskilde Festival - en Get A Tent. Der er ikke udsolgt, så prisen er nedsat med 170 kr.

Så får jeg en SMS fra en, der interesseret. Hun skriver så, at hun synes det er for tæt på originalprisen, og jeg siger, at jeg i forvejen smider 170 kr ud af vinduet...så skriver hun: "så må jeg jo bare købe på billetnet"...og det gjorde hun sgu...så i stedet for at spare 170 kr ved at købe af mig, købte hun af billetnet, fordi hun ikke liiige kunne spare 30 kr mere :)
Gravatar

#46107 HonoDelLoce 10 år siden

Allan Jacobsen (46106) skrev:
Det er da noget af dummeste, jeg nogensinde har oplevet...

Jeg har en billet til salg til Roskilde Festival - en Get A Tent. Der er ikke udsolgt, så prisen er nedsat med 170 kr.

Så får jeg en SMS fra en, der interesseret. Hun skriver så, at hun synes det er for tæt på originalprisen, og jeg siger, at jeg i forvejen smider 170 kr ud af vinduet...så skriver hun: "så må jeg jo bare købe på billetnet"...og det gjorde hun sgu...så i stedet for at spare 170 kr ved at købe af mig, købte hun af billetnet, fordi hun ikke liiige kunne spare 30 kr mere :)

Vi har en underlig mentalitet, hvad angår secondhand-salg i DK. Jeg ved ikke, om det er på grund af den ekstra "sikkerhed" ved at købe noget "officielt" eller hvad det er.

Jeg havde på et tidspunkt en bærbar computer til salg, som jeg havde fået i gave, men da jeg LIGE (en uge forinden) selv havde købt ny, ville jeg sælge den (da den var købt i Tyskland, og jeg ikke gad køre derned med den - det var dog med dansk tastatur og dansk windows).
Jeg satte den til salg for 500kr under nyprisen - af den grund, at jeg havde original kvittering (der var tre dage gammel) og kassen ikke havde været åbnet (stadig original forsegling).
Fik en masse bud på ca. halv pris, en enkelt lidt over. En énkelt ringede op og forsøgte at sælge mig en sang fra de varme lande om, at han jo ikke havde samme garanti, når han købte den af mig, som hvis han tog ud i en butik og købte den selv. Jeg prøvede at rette hans fejlinformationer, men det ville han ikke tro på. Han ville tænke over det.
Et par dage efter ringede jeg til ham og spurgte, om han havde fundet ud af noget (fordi jeg havde fået et bud matchende min ønskede pris fra anden side), og han fortalt, at han selv var KØRT TIL TYSKLAND OG KØBT EN MAGEN TIL! Fra Aalborg!

Så ikke nok med, at han købte den til originalpris, så valgte han også at bruge benzin-penge fra Aalborg til Tyskland! Det er tæt ved 1000kr, han kunne have sparet ved at købe den af mig...

Jeg fik den dog heldigvis solgt til den anden person, der havde budt, så jeg var sådan set ligeglad. Men det er fandme en underlig mentalitet...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46108 Allan Jacobsen 10 år siden

Det er sgu mærkeligt. Især fordi den er uåbnet. Det gælder jo det samme med min billet: den kan vel ikke rigtig betegnes som brugt.

Der er selvfølgelig den usikkerhed, at jeg bare kan bruge den selv, selvom jeg har solgt den, men det ville være ret let at finde frem til mig.
Gravatar

#46109 gi-jones 10 år siden

Jeg ville ikke købe sådan en klam brugt billet. Hvem ved hvor den har været? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46110 Slettet Bruger [2193683797] 10 år siden

#46107 Nu du snakker om PC, så er den bærbare computer jeg har købt "brugt." Det vil sige, at den var tre uger gammel, da jeg købte den og havde kun lige været åbnet for at se om den virkede. Købt med kvittering, originalkasse etc. og med en besparelse på 1500 kroner. Og det har vist sig at være et fint køb. Principielt er det som at have købt den hos wupti selv, bare med en ekstra besparelse.

Jeg havde ingen betænkeligheder, andet end selvfølgelig at se kvittering og billeder.

Mange gange har det sikkert noget med at folk ikke stoler på hinanden.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: