Gravatar

#46111 davenport 10 år siden

Driver - det er vel en form for tavshedspligt, uden at indeholde personfølsomme oplysninger. Da Jim Lyndvild kiggede forbi postede han det på Facebook, og så er det jo en anden sag ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46112 gi-jones 10 år siden

Det er vel også kun høfligt at en mand som Jim Lyngvild giver folk en chance for at slippe væk, inden han dukker op et sted...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46113 davenport 10 år siden

Det kunne man argumentere for ;)

Nå, ja. Der blev spurgt til menuen. Se vores tastingmenu på sdrbjertkro.dk (De fik 5 retter)
Og morgenmaden jeg lavede som anretning var:
3 slags pålæg (rullepølse, skinke og chorizo)
2 slags hjemmelavet marmelade
3 slags ost
Yoghurt med hjemmelavet æblekompot og egen müsli
Københavnerbirkes
Bagt æg med Bacon og tomat
og en masse frugt
Samt kaffe & juice
(Det samme som hver morgen, i øvrigt - der blev ikke gjort forskel)
Gravatar

#46114 Driver 10 år siden

davenport (46111) skrev:
Driver - det er vel en form for tavshedspligt, uden at indeholde personfølsomme oplysninger. Da Jim Lyndvild kiggede forbi postede han det på Facebook, og så er det jo en anden sag ;)

Haha, jeg synes det er så syret. Al respekt for kokke, men det er jo bare mad. Hvad skete der så med Jim?

Er den hemmelige person så kendt, at Se & Hør står og banker på, så snart de får et nys omkring det?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#46115 Allan Jacobsen 10 år siden

Så er lidt mere af 30'ernes Hollywood forsvundet! RIP Mickey Rooney.

Af størreHollywood-stjerner fra 30'erne lever stadig Olivia de Havilland, Luise Rainer, Maureen o'Hara og Joan Fontaine. Flere kan jeg faktisk ikke lige komme på.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#46116 T. Nielsen 10 år siden

Stor barne/ungdomsstjerne sammen med Garland i de 'gode gamle dage'.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46117 davenport 10 år siden

Mon Akkari ikke også snart siger undskyld for opfindelsen af müsli?
Gravatar

#46118 Allan Jacobsen 10 år siden

Sidder og forbereder undervisning...det er sgu ret fedt! Håber virkelig på, at det skal lykkedes mig i år det med at blive gymnasielærer.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#46119 davenport 10 år siden

Selvfølgelig gør det da det :)
Gravatar

#46120 HonoDelLoce 10 år siden

Er godt igang med 5. og sidste sæson af Breaking Bad. Har set de syv første afsnit (hvilket jo selvfølgelig vil sige, at jeg regner med en KÆMPE cliffhanger i næste afsnit ;) ), og indtil videre er det super godt - omend jeg ikke er super lykkelig for retningen, det går i.

Ikke nok med, at jeg i sidste sæson måtte vinke farvel til

Gus

så er det nu også slut med

Mike

og det synes jeg faktisk er helt trist. Hvis der var én, jeg håbede, der ville klare sig igennem hele balladen, så var det lige den person.

Begynder (helt uden, at der har været nogen grund til det) at frygte, at det også snart er farvel til

Saul

- det har jeg som sagt intet at have i, andet end en gut-feeling!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: