Jeg sidder lige og funderer lidt om filmz, og er kommet frem til, at den har brug for en stor ændring.
Med al respekt for alle dem, der laver frivilligt skribentarbejde, så synes jeg, at kvaliteten er dalende. Nyhederne er meget mere gossip og uinteressante, og de fleste tillæg, filmz mener osv. er næsten kun skrevet af en person.
Desuden er nyhedstrømmen lidt træls at følge med i. Måske det er tid til at redesigne filmz. Problemet er, at der kun er en kolonne til nyheder, så alle typer kommer usorteret på forsiden. Hvis der var flere kolonner, kunne man have en kolonne til gossip, en til "hvem skal være med i hvilken film" osv. Måske det kan laves lidt mere som en avis-forside.
Synes efterhånden filmz virker gammeldags og ikke specielt tidsvarende.
Lidt tanker herfra. Er selvfølgelig mest taknemmelig for, at der er en side som denne :)
Jeg magter overhovedet ikke at TWD er stoppet. Jeg har så mange spørgsmål, at jeg er ved at blive vanvittig. Tror aldrig jeg har været så påvirket af en halv sæson som den her. Virkelig voldsom, både grafisk og emotionelt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg magter overhovedet ikke at TWD er stoppet. Jeg har så mange spørgsmål, at jeg er ved at blive vanvittig. Tror aldrig jeg har været så påvirket af en halv sæson som den her. Virkelig voldsom, både grafisk og emotionelt!
Snakker vi The Walking Dead? - snakker vi TV eller tegneserie? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Efter lang tids for/imod samtale, er vi nu blevet enige om at skrive vores datter op til en privatskole. Har en underlig, men god fornemmelse for at dette er den rette beslutning.
Jeg har været fortaler for det her i hjemmet, mens min mand har været lidt forbeholdende, da vi begge er et produkt af den danske folkskole - MEN den folkeskole eksistere bare ikke mere. Vi har begge gået i små klasser og (dette er ikke for at være racist) med et begrænset antal indvandrere. Hvis vi valgte folkeskolen vil vores datter skulle gå i en klasse med max antal elever og i et stærkt belastet boligområde, med stor procentdel indvandrere. Jeg vil gerne være optimistisk og siger at der skal være plads til alle og at folkeskolen har ressourcer til at hjælpe både stærke og svage elever, men jeg ved bare også at dette ikke er realiteterne.
Jeg bryder mig ikke om den vej den danske folkeskole går og får rimelig grumme historier fra mine søskende om kampen med folkeskolen, især hvis ens børn ikke kan puttes i kasser.
Efter lang tids for/imod samtale, er vi nu blevet enige om at skrive vores datter op til en privatskole. Har en underlig, men god fornemmelse for at dette er den rette beslutning.
Jeg har været fortaler for det her i hjemmet, mens min mand har været lidt forbeholdende, da vi begge er et produkt af den danske folkskole - MEN den folkeskole eksistere bare ikke mere. Vi har begge gået i små klasser og (dette er ikke for at være racist) med et begrænset antal indvandrere. Hvis vi valgte folkeskolen vil vores datter skulle gå i en klasse med max antal elever og i et stærkt belastet boligområde, med stor procentdel indvandrere. Jeg vil gerne være optimistisk og siger at der skal være plads til alle og at folkeskolen har ressourcer til at hjælpe både stærke og svage elever, men jeg ved bare også at dette ikke er realiteterne.
Jeg bryder mig ikke om den vej den danske folkeskole går og får rimelig grumme historier fra mine søskende om kampen med folkeskolen, især hvis ens børn ikke kan puttes i kasser.
Jeg har altid hadet folkeskolen, da jeg skiftede til privatskole fik jeg væsentlig meget mere ud af det. I den folkeskole jeg var i før jeg skiftede, var der larm og ballede (stort set hver dag), undervisningen fungerede ikke optimalt pga eleverne, men også lærerne der nærmest var ligeglade med at man faldt bagud. Godt valg.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvis det ikke skal lyde racistisk, hvorfor nævner du så, at klassen består af mange indvandrere? Danske børn kan være mindst lige så problematiske som, du har indtrykket af, at indvandrerbørn er. Og ja, der skal være plads til alle. For mange børn, er det faktisk sundt at få input fra andet end deres socialarvs miljøer og arenaer. Ja, det kan resultere i, at din datter ender i ghetto-miljøer og kommer ud i noget skidt (hvilket det også kan, hvis hun omgås danske børn og unge), men det kan også resultere i, at hun får en større forståelse og bedre tolerance-evne overfor indvandrere end den, du har.
Du lyder egentlig bare som en, der pakker sit barn ind i vat, som mødre nu gør bedst, hvorimod din mand lyder som en, der godt tør lade sin datter gå over vejen alene.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Som gamle brugere måske husker, så krakkede jeg med et firma for omkring 9 år siden, og skulle betale en helvedes masse penge tilbage til Skat. I dag er det sidste betalt med renter og det hele og jeg er firkantet med huset :) Det har fanme været nogle hårde år indimellem, men nu går det mod lysere tider! Fantastisk! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#46121 Allan Jacobsen 10 år siden
Med al respekt for alle dem, der laver frivilligt skribentarbejde, så synes jeg, at kvaliteten er dalende. Nyhederne er meget mere gossip og uinteressante, og de fleste tillæg, filmz mener osv. er næsten kun skrevet af en person.
Desuden er nyhedstrømmen lidt træls at følge med i. Måske det er tid til at redesigne filmz. Problemet er, at der kun er en kolonne til nyheder, så alle typer kommer usorteret på forsiden. Hvis der var flere kolonner, kunne man have en kolonne til gossip, en til "hvem skal være med i hvilken film" osv. Måske det kan laves lidt mere som en avis-forside.
Synes efterhånden filmz virker gammeldags og ikke specielt tidsvarende.
Lidt tanker herfra. Er selvfølgelig mest taknemmelig for, at der er en side som denne :)
#46122 davenport 10 år siden
#46123 HonoDelLoce 10 år siden
Snakker vi The Walking Dead? - snakker vi TV eller tegneserie? :D
#46124 tiany 10 år siden
Jeg har været fortaler for det her i hjemmet, mens min mand har været lidt forbeholdende, da vi begge er et produkt af den danske folkskole - MEN den folkeskole eksistere bare ikke mere. Vi har begge gået i små klasser og (dette er ikke for at være racist) med et begrænset antal indvandrere.
Hvis vi valgte folkeskolen vil vores datter skulle gå i en klasse med max antal elever og i et stærkt belastet boligområde, med stor procentdel indvandrere. Jeg vil gerne være optimistisk og siger at der skal være plads til alle og at folkeskolen har ressourcer til at hjælpe både stærke og svage elever, men jeg ved bare også at dette ikke er realiteterne.
#46125 T. Nielsen 10 år siden
#46126 MOVIE1000 10 år siden
Jeg har altid hadet folkeskolen, da jeg skiftede til privatskole fik jeg væsentlig meget mere ud af det. I den folkeskole jeg var i før jeg skiftede, var der larm og ballede (stort set hver dag), undervisningen fungerede ikke optimalt pga eleverne, men også lærerne der nærmest var ligeglade med at man faldt bagud. Godt valg.
#46127 TP-DK 10 år siden
Håber virkelig det bliver en realitet[/url]
#46128 Driver 10 år siden
Hvis det ikke skal lyde racistisk, hvorfor nævner du så, at klassen består af mange indvandrere? Danske børn kan være mindst lige så problematiske som, du har indtrykket af, at indvandrerbørn er. Og ja, der skal være plads til alle.
For mange børn, er det faktisk sundt at få input fra andet end deres socialarvs miljøer og arenaer. Ja, det kan resultere i, at din datter ender i ghetto-miljøer og kommer ud i noget skidt (hvilket det også kan, hvis hun omgås danske børn og unge), men det kan også resultere i, at hun får en større forståelse og bedre tolerance-evne overfor indvandrere end den, du har.
Du lyder egentlig bare som en, der pakker sit barn ind i vat, som mødre nu gør bedst, hvorimod din mand lyder som en, der godt tør lade sin datter gå over vejen alene.
#46129 davenport 10 år siden
Det har fanme været nogle hårde år indimellem, men nu går det mod lysere tider! Fantastisk! :)
#46130 gi-jones 10 år siden