Benway er stoppet på Filmz. Tror vi skal være heldige hvis han blot indimellem dukker op som 'almindelig' bruger:-/
øv øv. En af meget få anmeldere jeg havde "tillid" til, ikke kun hvad angår smag, men også med hensyn til IKKE at spoile. Og så nød jeg hans "blog" her på siden.
Har haft en crazy dag. Helt uventet væltede det ind med kunder til frokost, bla. en tidligere udenrigsminister, et photoshoot på Danmarks Smukkeste Hjem og så et skulderklap af format: mine morgengæster mente at min morgenanretning var ligesågod som på Falsled Kro, som nok er Danmarks bedste :) Det gav da lige selvtilliden et boost :) Men en lang dag. Mødte ind kl. 6 og rullede hjem kl. 16.15. Og nu står den på weekend arbejde, bla. med koncert i morgen aften og der skal jeg flippe burgere. (Men så er der fadøl bagefter ;)) Nu: afslapning!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#46144: Æv... det er godt nok et gevaldigt skridt i den forkerte retning. I det mindste bliver det storgrinende fjols til Letterman langt om længe erstattet af et ægte menneske.
Ærgerligt at det betyder et farvel til noget fantastisk satire, som hans Colbert-persona tillod. Jeg er dog spændt på hvordan det kommer til at gå ham som mere almindelig late night-vært.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#46141 fubar 10 år siden
øv øv. En af meget få anmeldere jeg havde "tillid" til, ikke kun hvad angår smag, men også med hensyn til IKKE at spoile. Og så nød jeg hans "blog" her på siden.
#46142 Kruse 10 år siden
#46143 davenport 10 år siden
Men en lang dag. Mødte ind kl. 6 og rullede hjem kl. 16.15.
Og nu står den på weekend arbejde, bla. med koncert i morgen aften og der skal jeg flippe burgere. (Men så er der fadøl bagefter ;))
Nu: afslapning!!
#46144 elwood 10 år siden
[url=
Colbert]http://www.washingtonpost.com/blogs/style-blog/wp/2014/04/10/stephen-colbert-will-replace-david-letterman-on-late-show/]Colbert tager over[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46145 Highland Park 10 år siden
#46146 The Insider 10 år siden
#46147 Kruse 10 år siden
Ærgerligt at det betyder et farvel til noget fantastisk satire, som hans Colbert-persona tillod. Jeg er dog spændt på hvordan det kommer til at gå ham som mere almindelig late night-vært.
#46148 Allan Jacobsen 10 år siden
#46149 Kruse 10 år siden
#46150 elwood 10 år siden
Men godt og høre om alt det andet :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"