Gravatar

#9221 Bobby Singer 15 år siden

Stort tillykke til Wimmie fra mig :)
Idjit
Gravatar

#9222 colocho 15 år siden

Også et kæmpe tillykke herfra :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#9223 Herrguth 15 år siden

Jeg vil da også lige komme med et tillykke. :D
Gravatar

#9224 wimmie 15 år siden

Tak og tak og tak osv. :D

Sidder og ser Napoleon Dynamite - hehe...den film har altså nogle fede quotes; havde helt glemt hvor sjov den er. Pedro er cool ;D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9225 dyg 15 år siden

Jeg kedede mig bravt hele vejen igennem Napoleon Dynamite og jeg formåede end ikke at smile over den :( De værste 9kr jeg nogensinde har givet for en film :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9226 Kruse 15 år siden

#9225: Jeg havde den præcis samme oplevelse som dig. Jeg havde dog givet en 50 kr. :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9227 wimmie 15 år siden

- I'm trying to earn money for college

- Your mom goes to college!



Se den igen!

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9228 rockysds 15 år siden

Jeg er med Wimmie her. Fandt filmen enormt morsom. Har genset den flere gange og klukler hver gang.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9229 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og ser The Matrix : Reloaded. Det er nu en fed film og jeg kan gang på gang blive imponeret over actionsekvenserne. Desuden har Monica Bellucci jo en lille rolle i den :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9230 wimmie 15 år siden

Folk enten elsker eller hader Napoleon Dynamite - jeg synes den er fantastisk. Den vinder klart ved gensyn - første gang jeg så den fulgte jeg kun halvt med.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: