Er i gang med en hovedrengøring...oven på skabe, inde i skabe, vægge osv...det er egentlig ret hårdt. Har dog ikke noget imod rengøring. Render halvnøgen rundt, hører en god gang mædl og så er det sgu meget hyggeligt :)
Bortset fra, at jeg er lidt allergisk over for støv og jeg har ingen antihistaminer...
Spiser frokost med lillepigen og hører Neil Diamond, inden turen går mod byen med barnevogn og købe fødselsdagsgave. Hvor gør solskinnet alt nemmere i øvrigt:-)
Er i gang med en hovedrengøring...oven på skabe, inde i skabe, vægge osv...det er egentlig ret hårdt. Har dog ikke noget imod rengøring. Render halvnøgen rundt, hører en god gang mædl og så er det sgu meget hyggeligt :)
Bortset fra, at jeg er lidt allergisk over for støv og jeg har ingen antihistaminer...
Vi var i gang med den helt store tur herhjemme i går - i underetagen. Overetagen skal tages torsdag... Jeg tror, jeg bliver nødt til at fake en skade!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe. Heldigvis har vi kun en lejlighed på 67 kvm...
Men nu er der godt - også rent! Har haft alt ude, vasket vægge af, paneler over det hele. Så nu er jeg klar til en påske, hvor jeg bare skal drikke og spille brætspil i Hobro
Er næsten lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg har gjort en kold jomfru ren, og fyldt hende op igen. Helt op! Så nu vil jeg lave prygl til aftensmad, og de to store børn kommer først hjem kl. 19. Så her er helt roligt. Har gået og funderet i dag, og er kommet til den konklusion, at jeg alt i alt er fuldt ud og helt tilfreds med mit liv :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#46181 davenport 10 år siden
#46182 the_paki_don 10 år siden
:)
#46183 Allan Jacobsen 10 år siden
#46184 T. Nielsen 10 år siden
#46185 HonoDelLoce 10 år siden
Vi var i gang med den helt store tur herhjemme i går - i underetagen. Overetagen skal tages torsdag... Jeg tror, jeg bliver nødt til at fake en skade!
#46186 Allan Jacobsen 10 år siden
Men nu er der godt - også rent! Har haft alt ude, vasket vægge af, paneler over det hele. Så nu er jeg klar til en påske, hvor jeg bare skal drikke og spille brætspil i Hobro
#46187 gi-jones 10 år siden
#46188 MMB 10 år siden
Skal sidste sætning tages bogstaveligt? ;)
#46189 davenport 10 år siden
Så nu vil jeg lave prygl til aftensmad, og de to store børn kommer først hjem kl. 19. Så her er helt roligt.
Har gået og funderet i dag, og er kommet til den konklusion, at jeg alt i alt er fuldt ud og helt tilfreds med mit liv :)
#46190 gi-jones 10 år siden