Gravatar

#46201 gi-jones 10 år siden

Så blev græsset fældet for første gang! Så er man en rigtig mand!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46202 elwood 10 år siden

Fældet ehmm...

Jonas, der er noget du har misforstået, jeg tror altså ikke det er sådan man bruger en økse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46203 gi-jones 10 år siden

Du skulle have set mit græs
Gravatar

#46204 elwood 10 år siden

Lyder til du sku ha brugt en Machette i stedet ... nej du skal ikke ringe Danny Trejo op, jeg mener kniven :)

Det virker mere mandigt for mig :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46205 gi-jones 10 år siden

Så kom mit bud også med i Godzilla-konkurrencen.
Gravatar

#46206 MOVIE1000 10 år siden

gi-jones (46205) skrev:
Så kom mit bud også med i Godzilla-konkurrencen.

Forestiller mig Godzilla, med en taleboble.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#46207 gi-jones 10 år siden

ZILLA TALER IKKE!
Gravatar

#46208 Batsy 10 år siden

Har en kortfilm snart på trapperne, den er længere og den har et præg af gys, thriller og komedie.

Har fundet et par soundtracks, fra Insidous, Sinister, The dark Knight, The Grudge.

vil gerne høre hvad i synes kunne være en ide at bruge? Tænker måske jeg skal finde noget 80-90'er musik fra den gangs Meta gyser film?

Giv bud! I må meget gerne give hele sang titlens navn, så det nemmere for mig at finde det 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46209 Kisbye 10 år siden

gi-jones (46196) skrev:
En dårlig slutning, på en film du ikke har set? :-)

Nevermind, tænkte bare at det måske var din inspiration til pludselig at kaste dig ud i organiseret ikke-religion.

Personligt forstår jeg ikke helt trangen til at organisere sig efter hvad man ikke tror på.

Problemet er jo at de religiøse ikke kan holde deres religion for sig selv, derfor bliver man nød til at gøre modstand hvis man ikke bare vil tromles over.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46210 Pécuchet 10 år siden

Allan Jacobsen (46195) skrev:
Forklar? Men fordi jeg godt kan lide det, de arbejder for. Jeg mener at stat og kirke skal adskilles 100%, jeg mener at kristendomsundervisningen i Danmark er dybt forkert. Og det er to ting, de arbejder for.

Jeg finder det absurd, at en forening, der ønsker at oplyse befolkningen om problemet ved dogmatisme i visse systemer, navnlig kristendommen og folkekirken, ofte udøver en tilsvarende læresætning (jf. diverse manifester, brochurer og reklamer, som ikke just er kritisk gennemtænkte eller fordomsfrie).

En sekularisering kan jeg meget vel bekende min tilknytning til, men mener du alvorligt talt, at kristendomsundervisning er forkert, eller er det blot præfikset "kristendom", der ikke behager dig? Ateistisk Selskab fremsatte lignende nonsens, da de i sin foreslog at afskaffe teologistudiet.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: