Har tilbragt eftermiddagen i Kolding Storcenter... Kæft et rend af konfirmander, der skulle fyre deres 75.000,- af. MEN: i Bilkas haveafdeling fandt jeg fire løvstikkeplanter. Jeg elsker den smag, så det er bare perfekt. Det er ellers ikke helt nemt at få fat i som sådan, så jeg føler mig helt heldig :)
At du kan være det bekendt, at købe løvstikkeplanter på en blå mandag, hva skal konfirmanderne nu købe?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg synes de er lidt dyre. I Bilka var der 2 for 30, og der var mange slags. Skal dog lige ha den nye plantekasse hjem, før jeg køber mere ind.
Plantekasse?
Min mor har en del plantehalløj til salg, der skulle være 2 plantekasser med hele udstyret (tror jeg), det var min fars, og hun bruger det ikke og prøver på at sælge det, hvis du mangler?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
To unger kom våde hjem fra lejepladsen, og fordi de var bange for at få skældud opdigtede de en historie om at børnelokkere havde smidt lillebror i havnen, så søster måtte redde ham. Forældre, politi og pressen hoppede på den :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
To unger kom våde hjem fra lejepladsen, og fordi de var bange for at få skældud opdigtede de en historie om at børnelokkere havde smidt lillebror i havnen, så søster måtte redde ham. Forældre, politi og pressen hoppede på den :)
#46281 MOVIE1000 10 år siden
At du kan være det bekendt, at købe løvstikkeplanter på en blå mandag, hva skal konfirmanderne nu købe?
#46282 davenport 10 år siden
#46283 HelmerJ 10 år siden
Har du prøvet plantorama.dk det plejer at ha lidt af hvert
#46284 davenport 10 år siden
#46285 MOVIE1000 10 år siden
Plantekasse?
Min mor har en del plantehalløj til salg, der skulle være 2 plantekasser med hele udstyret (tror jeg), det var min fars, og hun bruger det ikke og prøver på at sælge det, hvis du mangler?
#46286 davenport 10 år siden
#46287 gi-jones 10 år siden
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE6702046/vild-...
#46288 Mikkel Abel 10 år siden
#46289 wimmie 10 år siden
#46290 Pécuchet 10 år siden
Modbydeligt!