Mht. uddannelsessnakken, så fik jeg aldrig taget noget specielt. Jeg har altid været overordentlig god til at tilpasse mig og sætte mig hurtigt ind i nye ting. Så jeg har arbejdet som mange forskellige ting, uden at være kvalificeret. (Lidt uretfærdigt for dem som har skulle tage en uddannelse først, men godt for mig!) Og det er jo aldrig for sent. Om et godt år har jeg endelig en uddannelse i en alder af snart 39, og det har jeg det godt med. - Det passede godt ind i mit liv lige nu, og jeg fik chancen.
Ellers har jeg været i Aabenraa i dag. Har aldrig været der før, men fuck en flot bymidte. Virkelig hyggeligt med små gader og venlige mennesker.
Og røg også lige over grænsen og fil høvlet 45 liter vin med hjem.. Ærgeligt at jeg skal arbejde fra i morgen tidlig til sent søndag aften ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe jeg havde set frem til et down to earth hyggesnak med George Corstanza som i nogle af de andre afsnit af den lille serie, hvor Seinfeld snakker med kendte komiker, men jeg opdagede hurtigt at Jerry Seinfeld var should we say stuck in the 90'ties still... :)
Ah, endelig weekend. Har været med til 5 konfirmationer og et guldbryllup, 8-20 hver dag, så mine ben føles som gummi. Nu skal de næste to weekender bare overstås, så falder der ro på igen. Det er hårdt men pisse sjovt, og så har jeg gået og lært vores kokkeelev på 19 om rigtig musik. Det resulterede i at han er blevet helt vild med Biohazard :D
Har tilbragt eftermiddagen i Kolding Storcenter... Kæft et rend af konfirmander, der skulle fyre deres 75.000,- af. MEN: i Bilkas haveafdeling fandt jeg fire løvstikkeplanter. Jeg elsker den smag, så det er bare perfekt. Det er ellers ikke helt nemt at få fat i som sådan, så jeg føler mig helt heldig :)
#46271 davenport 10 år siden
Og det er jo aldrig for sent. Om et godt år har jeg endelig en uddannelse i en alder af snart 39, og det har jeg det godt med. - Det passede godt ind i mit liv lige nu, og jeg fik chancen.
Ellers har jeg været i Aabenraa i dag. Har aldrig været der før, men fuck en flot bymidte. Virkelig hyggeligt med små gader og venlige mennesker.
Og røg også lige over grænsen og fil høvlet 45 liter vin med hjem.. Ærgeligt at jeg skal arbejde fra i morgen tidlig til sent søndag aften ;)
#46272 elwood 10 år siden
Comedians in cars getting coffe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46273 BN 10 år siden
http://zap2it.com/blogs/the_godfather_was_james_ca...
#46274 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
#46275 knipsknips 10 år siden
#46276 The Insider 10 år siden
#46277 elwood 10 år siden
Efrem Zimbalist Jr.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46278 davenport 10 år siden
Det er hårdt men pisse sjovt, og så har jeg gået og lært vores kokkeelev på 19 om rigtig musik. Det resulterede i at han er blevet helt vild med Biohazard :D
#46279 the_paki_don 10 år siden
Tjek den ud her sammen med min forrige!
http://filmz.dk/forum/tagwall/hjaelp-til-filmz-er-...
PS: Ja, jeg nævner mig selv i tredjeperson... :)
#46280 davenport 10 år siden
MEN: i Bilkas haveafdeling fandt jeg fire løvstikkeplanter. Jeg elsker den smag, så det er bare perfekt. Det er ellers ikke helt nemt at få fat i som sådan, så jeg føler mig helt heldig :)