Var lige derinde i dag og købe en lille stak Blu-rays (der er 50% på alt). Der er ikke vildt mange Blu-rays derinde, men dvd'er og cd'er er der nok af. Relativt nye udgivelser er der (endnu ikke) rabat på.
Er ved at installere en alarm i hytten. Det er en af de modeller, hvor man selv indsætter et simkort og forprogrammerer nogle numre. Mit problem er at finde et taletidskort, der ikke udløber og ikke har et kæmpe minimumsforbrug.
Er der nogen der har en løsning på det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er lige kommet hjem fra byen, har været til formiddagstræning og ude at handle, og nu ligger jeg her på sofaen og surfer lidt rundt på min ipad. Samtidig overvejes der, om der burde grilles i aften?
Er ved at installere en alarm i hytten. Det er en af de modeller, hvor man selv indsætter et simkort og forprogrammerer nogle numre. Mit problem er at finde et taletidskort, der ikke udløber og ikke har et kæmpe minimumsforbrug.
Skal det være data eller med tale? Fordi Telenor laver reklame for deres net, hvor man kan fået gratis 200MB data-simkort, åbenbart for evigt:
Åh, ironien... Når man har et navn som "Helene Navne", bør man have styr på, at Steward staves Stewart; at Supermand staves Superman; at en "Wolverine" ikke er en ulv, men en jærv; at "superhumane" ikke er et dansk ord; for ikke at tale om, at "X-Men"-filmene rigtigt nok har indtjent to milliarder dollars på verdensplan, men bestemt ikke er blevet set af to milliarder mennesker (medmindre biografbilletterne gennemsnitligt har kostet 1 dollar pr. stk., of course!).
Åh, ironien... Når man har et navn som "Helene Navne", bør man have styr på, at Steward staves Stewart; at Supermand staves Superman; at en "Wolverine" ikke er en ulv, men en jærv; at "superhumane" ikke er et dansk ord; for ikke at tale om, at "X-Men"-filmene rigtigt nok har indtjent to milliarder dollars på verdensplan, men bestemt ikke er blevet set af to milliarder mennesker (medmindre biografbilletterne gennemsnitligt har kostet 1 dollar pr. stk., of course!).
#46381 The Insider 10 år siden
#46382 Highland Park 10 år siden
#46383 The Insider 10 år siden
#46384 gi-jones 10 år siden
#46385 Kyllingebenet 10 år siden
#46386 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
Skal det være data eller med tale? Fordi Telenor laver reklame for deres net, hvor man kan fået gratis 200MB data-simkort, åbenbart for evigt:
http://www.telenor.dk/privat/mobilt_bredbaand/grat...
Der kan du måske smide noget tale/sms på, hvis du har behov for det.
#46387 gi-jones 10 år siden
#46388 Mikkel Abel 10 år siden
#46389 The Insider 10 år siden
http://politiken.dk/magasinet/interview/ECE2296975...
#46390 wimmie 10 år siden
Holy crap :-O