Puha....Jeg har lige brugt en time på at hjælpe min mor over telefonen med at få adgang til sin e-mail igen. Hun var nødt til at nulstille sit kodeord, og selvom at der da var et par komplikationer med dette, så var det LANGT største problem at min mor slet ikke forstår sig på computere på trods af at hun bruger en computer dagligt på sit arbejde. Jeg var tæt på at smadre et eller andet i frustration.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Er blevet tilbudt en tur til København i morgen for at besøge den danske filmskole, så det har jeg selvfølgelig sagt ja til. Her får vi en guidet tour og skal høre nogle oplæg omkring studie på skolen, det at lave film mht. crew, finansiering, PR osv., men også omkring manusskrivning og instruktion. Så skal vi snakke med nogle elever og se afgangsfilm, blandt andet Thomas Vinterbergs. Det skal nok blive spændende. :)
... Så skal snart i seng, skal op kl. 05, øv bøvvvvv.
Man kan også bruge den fjernstyring, der er direkte indbygget i Windows. Den brugte jeg, da mine forældre boede i den anden ende af landet. Nu skal jeg bare over på den anden side af gaden. :)
Det er gratis for private, det eneste man får frem til sidst er en lille boks om det her var en gratis udgave af teamviewer, som man så kan klikke væk, værre er det ikke.
Jeg rode ikke lige med den indbyggede fordeln her er jeg kan tilgå min fars pc med enhver pc, blot jeg har internet, man kan installere en server del på sin pc, som køre hurtigere og bedre, men til det jeg sku bruge, har online måden været rigelig, så sku jeg kun installere en client del på min fars pc.
Men ja remote control er forældres pc er herligt, så man slipper for og sku køre ud for og installere Java en fredag aften, når man lige sku se en film, eller ligende. Og det fjerner den her frustration, med når de sidder og prøver og beskriver det de ser på skærmen.
Eller der er kommet en pop up de ikke ved, hvad som gør, som regel blir min far stædig og prøver selv og installere Java, og ja så er det den her ting fra Askjoe eller google sniger sig med ind, fordi han ikke lige får fjernet flubene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Med udgangen af juni 2014 lukker den sidste butik på Gl. Kongevej, og en vidunderlig tid som en af Danmarks mest smilende 'pladepushere' er forbi - inden ophøret tilbydes et stærkt afslutningsudsalg til alle de mange go'e, engagerede musik- og filmkunder. Salget på hjemmesiden sluttes også i juni. TAK til alle de mange trofaste kunder og go'e kollegaer - det var en fornøjelse....
#46371 The Insider 10 år siden
#46372 Kruse 10 år siden
#46373 Mikkel Abel 10 år siden
... Så skal snart i seng, skal op kl. 05, øv bøvvvvv.
#46374 elwood 10 år siden
Team viewer FTW!
hjælper tit min far, når lige Java igen skal opdateres.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46375 Kruse 10 år siden
Er det gratis? I så fald er det noget der kraftigt bør overvejes. Det skal vel downloades på både min mors og min computer går jeg ud fra?
#46376 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
#46377 elwood 10 år siden
Jeg rode ikke lige med den indbyggede fordeln her er jeg kan tilgå min fars pc med enhver pc, blot jeg har internet, man kan installere en server del på sin pc, som køre hurtigere og bedre, men til det jeg sku bruge, har online måden været rigelig, så sku jeg kun installere en client del på min fars pc.
Men ja remote control er forældres pc er herligt, så man slipper for og sku køre ud for og installere Java en fredag aften, når man lige sku se en film, eller ligende. Og det fjerner den her frustration, med når de sidder og prøver og beskriver det de ser på skærmen.
Eller der er kommet en pop up de ikke ved, hvad som gør, som regel blir min far stædig og prøver selv og installere Java, og ja så er det den her ting fra Askjoe eller google sniger sig med ind, fordi han ikke lige får fjernet flubene.
#46378 Kruse 10 år siden
Som jeg har fjernet de sidste 2-3 gange jeg har været hjemme hos min mor. Hun lærer det aldrig.
#46379 elwood 10 år siden
#46380 Highland Park 10 år siden