Vinterferie hvad er det ? Har lige været et smut i byen efter en omgang film. Eftersom kæresten skal arbejde hele weekenden, kan jeg jo ligeså godt hygge mig med tv'et.
#4631. Ditto, det er en herlig følelse. Min hoved er dog så tungt, så tungt, da AT har berøvet noget solidt nattesøvn, de sidste par dage. Men det åg er kastet af, og jeg er fri! :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Smutter fra jobbet om 2 minutter, så er der også dømt skiferie herfra. En møguge med PC nedbrud og dage med at få pc'en "op at køre" igen, men smutter med "lillepigen" til Livigno imorgen tidlig og så er der dømt hygge, selvom sneen vælter ned i kaskader lige nu og der snart er 3 meter dernede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige fået et forslag til ny vejleder, fra min gamle vejleder - ja den korte historie er at jeg skiftede emne og derfor blev nød til at finde en vejleder med erfaring indenfor dette nye område. Nå men jeg er egentlig rimelig tilfreds med forslaget, bortset fra at ham vejlederen er lidt en womanizer hvad angår de kvindelige studerende. Så hvis han ender med at skulle være min vejleder kan jeg jo være taknemmelig for at jeg ikke er en høj, lyshåret bimbo.
Har lige fået set [REC] - Puha, den fik alligevel pulsen lidt op og køre. Ganske spændende og interessant gyser. Nu skal jeg bare fordrive tiden indtil klokken 23.00 når Jon Stewart fyrer op for The Daily Show.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#4631 Kruse 16 år siden
#4632 tiany 16 år siden
Har lige været et smut i byen efter en omgang film. Eftersom kæresten skal arbejde hele weekenden, kan jeg jo ligeså godt hygge mig med tv'et.
#4633 rockysds 16 år siden
#4634 filmz-Bruce 16 år siden
#4635 tiany 16 år siden
Nå men jeg er egentlig rimelig tilfreds med forslaget, bortset fra at ham vejlederen er lidt en womanizer hvad angår de kvindelige studerende. Så hvis han ender med at skulle være min vejleder kan jeg jo være taknemmelig for at jeg ikke er en høj, lyshåret bimbo.
#4636 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4637 Kruse 16 år siden
#4638 wimmie 16 år siden
#4639 wimmie 16 år siden
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/273...
#4640 Kruse 16 år siden
"At day he is a rich playboy living life in the fastlane, but at night he turns in to his alter ego.....Kermit the Frog"
Se ham i "Kermit Begins" og den succesfulde efterfølger "Kermit The Dark Frog"