Gravatar

#921 DarkLight 16 år siden

#920, Dét er det. Og så er det fredag og rygtet siger Fredagsøl på Grønne :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#922 dyg 16 år siden

#917 - Øv, håbede på at i skulle lave spektakulære stunts med den, for hvem vil ikke gerne se en skoda køre galt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#923 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg kan se at Thy indviger nationalparken i dag. Jeg synes at det er at gå over gevind med alle de ting som bliver arrangeret, altså naturen har jo hele tiden været der det ændrer sig ikke bare fordi det bliver kaldt en nationalpark.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#924 cyberzed 16 år siden

#921 WTF!!! lige præcis den dag jeg ikke skal tilbage til Thisted lige fra arbejdet >:(

#923 Jo jo der gror vandrutchebaner osv op
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#925 Yoda 16 år siden

Er i gang med at brænde en firmware-disc til min latterlige Samsung-afspiller.

Hvis den efter endt opdatering stadig ikke vil æde "Batman Begins", så må den et smut til de evige jagtmarker.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#926 davenport 16 år siden

Kæft en fucking lorte dag!
Jeg var til samtale vedr. min videre ansættelse, og den blev pt. kun forlænget til nytår, da de ikke havde overblik over det videre samarbejde med kunden.
Men så fik jeg en mavepumper af karat: Jeg fik fortalt at min tidligere arbejdsgiver havde fået nys om, at jeg arbejdede i det her firma nu, og havde sagt "tænker i da ikke over hvilke folk i ansætter?"
Hvis i kan huske det, så gik jeg ned med stress, da jeg trak læsset for 5 mand, har altid ydet hvad jeg skulle og mere til, siddet i udvalg, kommet med forslag til dit og dat, og virkelig deltaget i arbejdet.
Og det er deres respons til min nuværende arbejdsgiver... Jeg var fuldstændig målløs, da hun sagde det.
Ikke alene er det uartigt, men også pisse ulovligt, og i den grad dårlig forvaltningsskik.

Jeg blev så rasende, skuffet og nu ked af det, og har gået med gråd i halsen hele dagen. Jeg tog tidligt hjem, fordi den bare ramte hvor den skulle.

Tænk sig, efter alt man har gjort, skal de stille mig i et dårligt lys? Jeg arbejdede til jeg blev syg af det, og fik en fyring som tak for tro tjeneste. Og nu dette!

Mærk jer mine ord:
Der kommer ikke nogen og siger tak, når lortet har ramt ventilatoren. Så yd hvad der forventes, og ikke en tøddel mere.

Fuck mand!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#927 filmz-jonasgr 16 år siden

Er ved at finde ud af om der er nogle firmaer som kan sende pakker billigere til udlandet end postDK. Indtil videre ser det ikke lovende ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#928 filmz-Bruce 16 år siden

#926 Fuck nogle forbandede svin! Jeg forstår godt, hvis du er oppe og køre og skuffet! Din nye arbejdsgiver er da godt nok også nogle vatpikke, hvis de ikke selv kan danne sig et indtryk af dig, men skal have "hjælp" udefra. Jeg hører så mange eksempler på dårlig ledelse og endda elendigt arbejdsklima, mobning etc. og jeg undrer mig over, at der sidder så mange inkompetente idioter med personale ansvar.

Men lang uddannelse er jo sjældent en indikator for social intelligens og menneskekendskab, og min vurdering af dig Davenport er, at du sikkert har mere på den konto end resten af din afdeling til sammen.

Du skal sætte dig ned, knappe en god øl op og lade damen varte dig op iaften og skrive en beretning om forholdene på din gamle arbejdsplads og grunden til, at det gik som det gik. Derefter konkluderer du i slutparagrafen, at den nyeste udvikling ikke kommer bag på dig, men er en udmærket indikation på, at arbejdsforholdene og stadig er af lave på din gamle arbejdsplads, at de personaleansvarlige ikke er deres job voksent og at du forventer og håber, at man gør sig sine egne indtryk omkring dig og dit engagement på jobbet, fremfor at handle på baggrund af ondsindede, injurierende og usandfærdige informationer.

Du har ikke noget at tabe min ven, alt at vinde. Du skal ikke sætte dit lys under en skæppe, handl som om det er deres tab og mandag morgen, så giver du dit skriv til din overordnede, eller hvem du finder det bedst at informere.

Good luck, uanset hvad!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#929 davenport 16 år siden

Du er en intelligent mand, og jeg vil følge dit råd!
Mange tak.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#930 Takfornu 16 år siden

# 926 Hold fast nogle idioter - Rene/Dave!

Jeg kan kunne bakke Bruce op i hvad han siger - du er mere værd en det, og jeg troede jeg havde set det værste :-/

Ja, jeg har set lidt af hvert både fra både højt og lavt uddannede. Folk kan være så pokkers smålige, nøjeregnede, lave, luskede, lede, sårende så snart de begynder og bevæge sig væk fra de faglige.

I mine snart 20 år med personalearbejde, ledelse mv. på forskellige niveauer har jeg set lidt af hvert. Fra godmodigt dril til fæl og dræbende mobning.

Der er de seneste år skevet bøger og lavet masser af kurser og materiale om følelsesmessig og social inteligens, som den ene leder efter den anden leder/medarbejder gennemgår, men sjovt nok ser man tit at dem så får leder posterne få dem pga. faglighed frem for menneskelighed og det er på tros af man gang på gang lærer eller forsøger at lære dem at en god leder, skal kunne mere en blot være en super sagsbehandler.

Men jeg syntes det er generelt et problem herhjemme at folk sjældent har overskud til hinanden, de vil gerne komme og spørge, men bliver chokerede når der lukkes op for posen, og det går op for dem at den nok burde have have ladet være, eller ikke gider tag sig den tid det tager at høre på kollegaen/medarbejderen.

Selvom jeg har haft det meget skidt i perioder forsøger jeg alligevel altid at have overskud hvis en kollega har brug for det. Dette tror jeg også du er typen der gør og det er et meget positivt træk, som de aldrig må tage fra dig. Kort sagt lad dem ikke vinde, men skriv dig ud af din frustration, ring/skriv til en ven fx mig og læs af, således at du kan være helt klar når du skal tage snakken med dem og ikke trækker den ned på deres lave niveau. Hvis du vælger at skrive til en overordnede er også vigtig du er konkret og ikke mudderkaster, for så har du tabt på forhånd.

Hvis du vil have jeg læser noget igennem inden du sender det videre kan du altid kontakte mig, så giver jeg dig gerne et feedback.

Uanset hvad så trøst dig med at du har et godt bagland derhjemme, en dejlig kvinde, en baby på vej, en god filmsamling og venner, der vil støtte dig :)

Jeg ønsker dig Held & Lykke !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: