Gravatar

#46511 T. Nielsen 10 år siden

Ja teknisk er det svært at argumentere imod den nye, kontra originalen. Den nye er da også glimrende underholdning, plus en anelse mere begavet end den gennemsnitlige blockbuster. Originalen er for mig en mere samfundskritisk, mere politisk film og en intelligent en af slagsen synes jeg. Men på mange måder indrømmet lidt dateret. Men søger man mere action, teknisk snilde, så er den nye absolut en vellykket popkornfilm. Den overraskede mig positivt. De fleste andre Abe-film i serien stinker af gul tis i øvrigt.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46512 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg er ret glad for alle abe-filmene, bortset fra Burtons. Teknisk god, fedt soundtrack, men særdeles sjæleløs og en skrækkelig slutning.

Givet, det er langtfra alle af de gamle, der er af supervild kvalitet, men jeg har et svagt punkt for sci-fi, næsten uanset alder.
Gravatar

#46513 Batsy 10 år siden

Lige fundet ud af Ian Mckellen er igang med at lave "A slight trick of of the Mind", hvor han spiller Sherlock holmes. Den er instrueret af Bil Condon, og manus er af samme.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46514 Collateral 10 år siden

Jeg har ikke set Burtons abefilm, men af de oprindelige er det kun nummer 2 jeg ikke bryder mig om. En ret modig serie med nogle enormt interessante ideer. Ja lidt dateret, men det overskygger de gode figurer og ideer for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#46515 the_paki_don 10 år siden

Jeg vandt Onlinecastings konkurrence "Skyd Rollen", hvor man skulle gengive en film scene!

Jeg vandt med min gengivelse af "American Psycho"! Tak til alle, der smuttede ind og stemte på den! :)

Her er den, hvis man ikke har set den.

http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...

5000 kr. lød førstepræmien på! :)
Gravatar

#46516 dyg 10 år siden

Fedt! Stort tillykke! Men dine videoer var nu også, by far, de bedste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#46517 Collateral 10 år siden

the_paki_don (46515) skrev:
Jeg vandt Onlinecastings konkurrence "Skyd Rollen", hvor man skulle gengive en film scene!

Jeg vandt med min gengivelse af "American Psycho"! Tak til alle, der smuttede ind og stemte på den! :)

Her er den, hvis man ikke har set den.

http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...

5000 kr. lød førstepræmien på! :)

Tillykke og velbekomme :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#46518 davenport 10 år siden

Gratz :)
Fremgang på skuespilsfronten? :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46519 the_paki_don 10 år siden

Tak alle sammen! Jeres stemmer har også virkelig hjulpet! :)

Det er selvfølgelig rart med at vinde konkurrencen, men når man har "arbejdet" som skuespiller i ti år uden gennembruddet, så er det selvfølgelig også en kortvarig glæde.

Nu kan jeg håbe, at jeg er så heldig, at nogen ser den og så husker mig i fremtiden til noget, hvor jeg kan lave mine egne karakterer, men det kommer, som det kommer.

Tålmodighed er bestemt en dyd, jeg dyrker! :P
Gravatar

#46520 HonoDelLoce 10 år siden

Uf, har fået lavet mit eksterne lydkort, som jeg bruger, når jeg indspiller musik!

En tekniker fra TC Electronics (som har lavet lydkortet) fortalte mig i telefonen, at det højst sandsynligt var nogle kondensatorer, der var "udtørret" (hvad helvede det så end betød), og da kortet LIGE nøjagtig er mere end to år gammel, ville en reparation koste 1300-1500 kroner...

Heldigvis er min onkel elektriker, så han brugte lige en time på teste hver kondensator på printpladen, lokaliserede fire, der ikke virkede, som de skulle, skiftede dem (de kostede i øvrigt 50 øre stykket - HALVTREDS ØRE STYKKET!), og nu spiller det igen.

Det vil sige, at en times arbejde og materialer for i alt 2 kroner = 1300-1500 kroner...

This world is a fucked up place... Lesson learned - nu skal der aldrig mere købes noget fra TC Electronics...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: