Kondensatorer er noget der ofte går i stykker. Ofte kan man også se det på dem dem. At de tørre ud, skyldes nok enten at forsejlingen ikke har været tæt eller de har været udsat for høj varme.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Afstemningen til iCM Forum's 500<400 er gået igang, så nu sidder jeg og pusler med at sætte en liste sammen. Det er omfattende, men nu entelig ganske hyggeligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Er lige kommet hjem efter 3 dage i svigerfamiliens shelter/bålhytte. Jeg er møgbeskidt, stinker af røg og fyldt op af bålmad. Men det var hyggeligt og ungerne nød det. (De nyder nu også at se fjernsyn igen!) Jeg lavede bla. en heldags gryderet i går, med masser af grønt i. Det smagte sgu godt! Nu har jeg lige en enkelt dag tilbage af ferien, men vi har oplevet en hel del, bla. Jyllands Park Zoo, som slår sig stort op på løver og en sort panther. Dog var der lukket til dem, pga ombygning som de lige havde glemt at oplyse på hjemmesiden. Lidt træls at køre så langt efter, men vi havde en god tur alligevel.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har brugt hele dagen i Kbh på at kigge på værelser. Kæresten har fået job i Kbh, så nu skal hun være lokaliseret derovre i hverdagene (samt nogle weekender).
Så må vi se, hvornår jeg bliver så træt af det, at jeg siger mit gamle job op og flytter til Kbh :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Heya. Jeg vil anbefale de af jer der bor i Århus at kigge forbi Blockbuster på Randersvej. Det er den eneste BB i Århus, der har overlevet, og de har så flyttet hele restlageret fra alle de andre butikker derud og sælger alting (både nyt og gammelt) til 50%. Kæresten og jeg har slæbt 26 film hjem idag til godt 500,-
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Heya. Jeg vil anbefale de af jer der bor i Århus at kigge forbi Blockbuster på Randersvej. Det er den eneste BB i Århus, der har overlevet, og de har så flyttet hele restlageret fra alle de andre butikker derud og sælger alting (både nyt og gammelt) til 50%. Kæresten og jeg har slæbt 26 film hjem idag til godt 500,-
Af Goldsmiths musik? Jeg kan lide det meste, men hvis jeg skal vælge, hælder jeg mest til hans actionmusik af ældre dato. Hvis det så er krydret med eksotiske omgivelser, såsom i "Total Recall" og "Planet of the Apes" (ja, selv i film af meget tvivlsom kvalitet som "Rambo III"), er det stort set altid godt i mine ører.
Er du til noget af hans musik? Scoret til "Alien" kan jeg forestille mig er lige noget for dig :)
#46521 Kisbye 10 år siden
At de tørre ud, skyldes nok enten at forsejlingen ikke har været tæt eller de har været udsat for høj varme.
#46522 Kisbye 10 år siden
#46523 davenport 10 år siden
Jeg lavede bla. en heldags gryderet i går, med masser af grønt i. Det smagte sgu godt!
Nu har jeg lige en enkelt dag tilbage af ferien, men vi har oplevet en hel del, bla. Jyllands Park Zoo, som slår sig stort op på løver og en sort panther. Dog var der lukket til dem, pga ombygning som de lige havde glemt at oplyse på hjemmesiden. Lidt træls at køre så langt efter, men vi havde en god tur alligevel.
#46524 Sweetiebellefan 10 år siden
Ja, det bliver en varm uge.
Godt gået.
#46525 dyg 10 år siden
Så må vi se, hvornår jeg bliver så træt af det, at jeg siger mit gamle job op og flytter til Kbh :)
#46526 gi-jones 10 år siden
#46527 Giraffen 10 år siden
Tak for heads up. Jeg smutter forbi i morgen. :)
#46528 Michael Andersen 10 år siden
#46529 Ispep 10 år siden
#46530 Michael Andersen 10 år siden
Er du til noget af hans musik? Scoret til "Alien" kan jeg forestille mig er lige noget for dig :)