Gravatar

#46531 Ispep 10 år siden

Michael Andersen (46530) skrev:
Af Goldsmiths musik?

Ja præcis.

såsom i "Total Recall" og "Planet of the Apes"

Bestemt fed musik. Særligt til "Total Recall".

Er du til noget af hans musik?

Ja da. Og ja, "Alien" topper i den retning, så godt set :) Men jeg er også vild med både Chinatown, Papillon og The Omen. Alle meget forskellige. Papillon måske den mest rørende musik af hans. Det hjælper selvfølgelig også, at filmen er fantastisk i mine øjne.
Gravatar

#46532 Michael Andersen 10 år siden

Det er også nogle gode du har valgt :) De gange jeg har set "Papillion", har jeg fået et chok hver gang Goldsmiths musik toner frem. Jeg mener at der næsten går en halv time før man hører det for 1. gang i filmen. Filmmusik er bare meget mere effektivt, når det ikke bliver brugt hele tiden. De var modigere i 70'erne :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#46533 Ispep 10 år siden

Opdagede lige, at han faktisk blev oscar nomineret for Papillon. Fedt! Men det skal nok passe, at der går et stykke tid før man hører noget, genså filmen for nylig, men tænkte faktisk ikke over det, hvilket nok også er hensigten, men musikken husker jeg :)

I dag virker det som, at alle film skal have musik i samtlige scener, ja. Det kan nemt drukne mange scener.
Gravatar

#46534 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Yay, der kommer tre nye DC-animationsfilm til næste år fra Warner, en af dem er skrevet af selveste Bruce Timm. :D :D :D
Gravatar

#46535 elwood 10 år siden

Ohh great.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46536 Mikkel Abel 10 år siden

Prøver at få tiden til at gå, da jeg skal afsted til Paris i aften - synes dog det går ret langsomt lige nu. Tror jeg sætter en film på.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46537 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

I lyset af hvor mange filmnyheder der kommer fra SDCC, er det faktisk imponerende så stille der er på filmz i denne weekend.
Gravatar

#46538 elwood 10 år siden

[url=]Ja selv om Ant-Man ikke er så intressant mere nu Edgar Wright ikke er ombord, var Paul Rudd's comment nu priceless, jeg har dog mistet en del interesse for den nu her.[/url]

Gravatar

#46539 elwood 10 år siden

Ser dog ud til der er lidt news på vej fra San Diego, når man ser nyhedsstrømmen.
Gravatar

#46540 Kruse 10 år siden

elwood (46538) skrev:
[url=]Ja selv om Ant-Man ikke er så intressant mere nu Edgar Wright ikke er ombord, var Paul Rudd's comment nu priceless, jeg har dog mistet en del interesse for den nu her.[/url]

Damn you! [shake fist]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: