Gravatar

#4671 filmz-jonasgr 15 år siden

Hmm var det bare mig som stoppede ved ordet latex og begyndte at fantasere om hvad resten af indlægget kunne omhandle :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4672 evermind 15 år siden

#4671
:-o ... Det håber jeg! Hvad har folk da fortalt om den julefrokost?? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4673 Highland Park 15 år siden

#4672: Haha, nu går det galt igen. :D

Står du egenhændigt for alle zombieeffekterne?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4674 Bony 15 år siden

Hvis man godt kunne tænke sig at se noget af den surrealistiske instruktør Luis Buñuel, hvilken film kunne man så passende starte med? Har kigget lidt rundt på IMDB og jeg stødte ikke på én eneste film med en score under 7.0. Ret imponerende må man sige.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4675 Benway 15 år siden

#4674 Jeg har også stadig til gode, at se en dårlig film fra hans hånd. :)

Jeg ville tro, at en film som "Belle de jour" er et godt sted at starte. Den har mange af hans surrealistiske træk, men i en historie som er ganske ligetil. Nå ja, og så er Catherine Deneuve da også meget pæn at kigge på...

Play har en temmelig lækker udgivelse til ret billige penge.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4676 evermind 15 år siden

#4672
Dog ikke, kæresten og jeg hjælpes ad om det. En del af effekterne skal/kan også først færdiggøres i morgen, når vi er på settet. Ham, der skal have videoen lavet har dog også været igang og konstruere en kunstig underkrop ud af hønsenet, hehe.

Jeg håber bare ikke, der bliver for mange af de byger, som vejrudsigten har skiltet med ... Vi har tænkt os at gennemføre alligevel, men der skulle komme omkring 30 zombiestatister, og det duer sgu ikke, at de begynder at melde fra i sidste øjeblik. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4677 elwood 15 år siden

OMG!

Det er satme for sindsygt... fedt!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4678 filmz-jonasgr 15 år siden

#4674 Jeg kan huske at jeg har set The Milky Way for år tilbage og husker den som ret god. Desværre har jeg ikke fået set meget andet med ham.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4679 Highland Park 15 år siden

#4676: Det lyder sgu fedt evermind. :)

Er det noget, vi kan få at se, når det engang bliver færdigt?

#4677: AAAAAAAAAARGH!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4680 evermind 15 år siden

#4676
Det er planen, at det skal på Youtube bl.a., så jeg skal nok linke til det, når det er. Men det er første gang, jeg står for sådan en produktion, så jeg skal ikke kunne sige, hvordan det bliver. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: