#4680: Hvis der er for få statister og regnen ødelægger deres makeup, kan du altid selv træde til og spille alle rollerne. :P Men det bliver naturligvis ikke nødvendigt! Pøj pøj med det. Jeg glæder mig til at se resultatet af jeres arbejde. :)
Og jeg får skam glæden af et øjeblik foran kameraet - i et closeup, hvor jeg skal gnave i rå medister, som gør det ud for en tarm. En oplevelse, jeg naturligvis ser meget frem til ... Men hvad gør man ikke for kunsten? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg foreslog faktisk at bruge et glaseret rosenkål som øje i en scene, men ham, jeg laver videoen med/for ville ikke høre tale om det. That made me a sad zombie ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4685: Haha, det kunne sgu være genialt med et stk. udkogt, glaseret rosenkål som øje! Det må da kunne tværes ud på fornemste facon.
Hmm... hvad nu hvis man lavede en zombiefilm, hvor de "stakkels" (gnæk gnæk) ofre har indtaget et stort måltid rosenkål, før de blev bidt og evt. fortæret? Så skal man bare finde en måde, hvorpå man kan fylde den rå medister med luft...
Man kan selvfølgelig også bare lægge lydeffekter på bagefter.
#4681 Highland Park 16 år siden
Men det bliver naturligvis ikke nødvendigt!
Pøj pøj med det. Jeg glæder mig til at se resultatet af jeres arbejde. :)
#4682 evermind 16 år siden
Tak skal du have! :)
Og jeg får skam glæden af et øjeblik foran kameraet - i et closeup, hvor jeg skal gnave i rå medister, som gør det ud for en tarm. En oplevelse, jeg naturligvis ser meget frem til ... Men hvad gør man ikke for kunsten? ;)
#4683 Highland Park 16 år siden
#4684 elwood 16 år siden
Jeg er skuffet. big fail...
8-(
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4685 evermind 16 år siden
#4686 Highland Park 16 år siden
Hmm... hvad nu hvis man lavede en zombiefilm, hvor de "stakkels" (gnæk gnæk) ofre har indtaget et stort måltid rosenkål, før de blev bidt og evt. fortæret? Så skal man bare finde en måde, hvorpå man kan fylde den rå medister med luft...
Man kan selvfølgelig også bare lægge lydeffekter på bagefter.
#4687 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4688 evermind 16 år siden
#4689 Highland Park 16 år siden
Hov, jeg har sgu da glemt at skifte min endagslinse ud.
*svup*!
Arj se nu der... *splat*
Hov... :/
#4690 wimmie 16 år siden
- og nu vil jeg i seng ;)