Så besluttede Meller (rapperen, jeg lavede video med) alligevel at sige "fuck it, lad os få den på nettet!"...
Haha, vaskeægte hiphopstil. :)
#4769: Beklager at jeg har været så længe om at reagere, men det er sgu et ganske fint resultat, når man tænker på, at det er første gang, du laver den slags. :)
Gode zombier: "savleren" 0:24 "haltefanden" 0:29 & 0:44 etc. "rullekravezombien" (en af de bedste!) 0:55 & 1:01 etc. - i særdeleshed 1:47-1:48, hvor den lille uhyggelige zombiepige også deltager. Ofret for ædegildet 2:55-3:22 gør det også fremragende. Man fornemmer virkelig, at de flænser hans nervebaner og tømmer hans mavesæk. :D
Det ser også fint ud hver gang Meller spærrer øjnene op (omtrent hvert fjerde sekund :P). Og så er ham den flående fætter omkring 1:40 et rent naturtalent!
#4772: Arh Michael du må ikke sgu ikke skrive den slags rørende indlæg... man bliver jo helt varm om hjertet. :) Jeg skynder mig at finde en Goldsmith-komposition til afspilleren.
#4771 Highland Park 15 år siden
Haha, vaskeægte hiphopstil. :)
#4769: Beklager at jeg har været så længe om at reagere, men det er sgu et ganske fint resultat, når man tænker på, at det er første gang, du laver den slags. :)
Gode zombier:
"savleren" 0:24
"haltefanden" 0:29 & 0:44 etc.
"rullekravezombien" (en af de bedste!) 0:55 & 1:01 etc. - i særdeleshed 1:47-1:48, hvor den lille uhyggelige zombiepige også deltager.
Ofret for ædegildet 2:55-3:22 gør det også fremragende. Man fornemmer virkelig, at de flænser hans nervebaner og tømmer hans mavesæk. :D
Det ser også fint ud hver gang Meller spærrer øjnene op (omtrent hvert fjerde sekund :P).
Og så er ham den flående fætter omkring 1:40 et rent naturtalent!
#4772 Michael Andersen 15 år siden
Så spil noget Goldsmith i dag, hvis I har noget af hans musik liggende :) Hvis vi spiller højt nok alle sammen vil han nok blive glad deroppe :)
#4773 evermind 15 år siden
#4774 Highland Park 15 år siden
#4775 Bony 15 år siden
#4776 Guts 15 år siden
Yeah...den er sgu cool! Synes sateme hende den lille pige ser ond ud til tider.
Har forresten to kammerater der laver en del musik sammen med Meller-drengen. Men igen...cool video!!
#4777 gi-jones 15 år siden
#4778 elwood 15 år siden
Hmm jeg tror vi skal til og passe på P.E.T, når de begynder og overvåge indkøbne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4779 evermind 15 år siden
Takker! :)
#4780 dyg 15 år siden