Gravatar

#4771 Highland Park 15 år siden

evermind (4765) skrev:
Så besluttede Meller (rapperen, jeg lavede video med) alligevel at sige "fuck it, lad os få den på nettet!"...

Haha, vaskeægte hiphopstil. :)

#4769: Beklager at jeg har været så længe om at reagere, men det er sgu et ganske fint resultat, når man tænker på, at det er første gang, du laver den slags. :)

Gode zombier:
"savleren" 0:24
"haltefanden" 0:29 & 0:44 etc.
"rullekravezombien" (en af de bedste!) 0:55 & 1:01 etc. - i særdeleshed 1:47-1:48, hvor den lille uhyggelige zombiepige også deltager.
Ofret for ædegildet 2:55-3:22 gør det også fremragende. Man fornemmer virkelig, at de flænser hans nervebaner og tømmer hans mavesæk. :D

Det ser også fint ud hver gang Meller spærrer øjnene op (omtrent hvert fjerde sekund :P).
Og så er ham den flående fætter omkring 1:40 et rent naturtalent!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4772 Michael Andersen 15 år siden

Det er jo den 10. februar. Hvis Jerry Goldsmith levede endnu, kunne han have fejret 80 års fødselsdag i dag.

Så spil noget Goldsmith i dag, hvis I har noget af hans musik liggende :) Hvis vi spiller højt nok alle sammen vil han nok blive glad deroppe :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4773 evermind 15 år siden

Tak skal I have, youse guys. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4774 Highland Park 15 år siden

#4772: Arh Michael du må ikke sgu ikke skrive den slags rørende indlæg... man bliver jo helt varm om hjertet. :) Jeg skynder mig at finde en Goldsmith-komposition til afspilleren.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4775 Bony 15 år siden

Hvis man har overført penge til en privatperson, kan man så få oplyst hvem vedkommende er?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4776 Guts 15 år siden

#4773

Yeah...den er sgu cool! Synes sateme hende den lille pige ser ond ud til tider.

Har forresten to kammerater der laver en del musik sammen med Meller-drengen. Men igen...cool video!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4777 gi-jones 15 år siden

Så er vores nye mixer ankommet fra Israel efter et par ubehagelig dage i kløerne på PestDK.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4778 elwood 15 år siden

Israel ?

Hmm jeg tror vi skal til og passe på P.E.T, når de begynder og overvåge indkøbne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4779 evermind 15 år siden

#4776
Takker! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4780 dyg 15 år siden

Har lige set My Name is Bruce og er forbløffet over underteksternes niveau. Bl.a. fik de oversat "[..] defeating monsters" til "[..] fodre monstre".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: