Til gengæld elsker jeg oversættelsen af "Bull" i den danske dvd-udgave af "Army of Darkness" til "Daf" (som Ash udbryder lige efter at have sagt noget i retning af "First you wanna kill me, now you wanna kiss me"). :D Indimellem rammer de sgu en guldåre de kære oversættere, men der findes godt nok også mange grelle eksempler.
Haha, det var knageme sjovt! :D Tak for påmindelsen heTTeh. Jeg glemmer altid at tjekke, hvornår det bliver sendt. Det er næsten på et nyt tidspunkt hver dag. ;)
#4787: Ja. :) Der kræver det bare en hurtigere forbindelse end via www.dr.dk, så der halter min lidt bagefter. Men hastigheden på min forbindelse øges heldigvis snart - ganske gratis. 8)
Sidder lige pt. og roder med og konverte en lille stump film til min PSP, men hver gang jeg har konvertet det afspiller den 3 sek. eller ligne og så siger den bare filen ik kan afspilles, weird fordi alle andrer ting gider den godt og afspille, og det er samme format.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4781 Highland Park 15 år siden
Til gengæld elsker jeg oversættelsen af "Bull" i den danske dvd-udgave af "Army of Darkness" til "Daf" (som Ash udbryder lige efter at have sagt noget i retning af "First you wanna kill me, now you wanna kiss me"). :D
Indimellem rammer de sgu en guldåre de kære oversættere, men der findes godt nok også mange grelle eksempler.
#4782 Kruse 15 år siden
#4783 elwood 15 år siden
de er så langt ude, de taler om kendtes ret til privat liv, mens de selv stalker folk ombord på en bus 8-)
O'Reiley er far out.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4784 Kruse 15 år siden
#4785 Highland Park 15 år siden
Tak for påmindelsen heTTeh. Jeg glemmer altid at tjekke, hvornår det bliver sendt. Det er næsten på et nyt tidspunkt hver dag. ;)
#4786 Kruse 15 år siden
Vi kan jo ikke have at folk går glip af den pragtfulde Jon Stewart :)
#4787 elwood 15 år siden
#4788 Highland Park 15 år siden
Der kræver det bare en hurtigere forbindelse end via www.dr.dk, så der halter min lidt bagefter. Men hastigheden på min forbindelse øges heldigvis snart - ganske gratis. 8)
#4789 elwood 15 år siden
Sidder lige pt. og roder med og konverte en lille stump film til min PSP, men hver gang jeg har konvertet det afspiller den 3 sek. eller ligne og så siger den bare filen ik kan afspilles, weird fordi alle andrer ting gider den godt og afspille, og det er samme format.
#4790 Highland Park 15 år siden