Gravatar

#4851 elwood 15 år siden

Hvad er en perledykker ?

bedre sent end aldrig


Glæder mig til jeg skal på posthuset og se hvad der venter på mig, nåja og bio i aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4852 Guts 15 år siden

#4851

Og se hvad?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4853 elwood 15 år siden

Jeg modtog en pakkeseddel igår, og jeg kan ikke lige umiddelbart tyde hvad det sku være postmandens skrift er ikke læsbar.

Hvis du hentyde til biografen så skal undertegnede og gi-jones plus nogle andrer til Klovborg og se Bolt i 3d på dansk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4854 elwood 15 år siden

Det må være noget lige for davenport

Bacon
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4855 Kruse 15 år siden

Tager her klokken 16.00 ind i biografen og ser Revolutionary Road :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4856 filmz-jonasgr 15 år siden

Tror jeg har fundet et emne til min litteraturopgave (hvor jeg dog hader det). The Grotesque Mode in The Sound and the Fury by William Faulkner. Ja det lyder ikke så dårligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4857 lagoni 15 år siden

#4856 - du er ikke meget for litteraturopgaver? Det lyder ellers som et godt emne, det groteske virker som en god vinkel på Faulkner.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4858 filmz-jonasgr 15 år siden

#4857 Normalt har jeg ikke så meget imod litteraturopgaver, men lige dette kursus har været ret kedeligt. Gothic Fiction er åbenbart ikke lige min kop the. Og så er det et meget analytisk kursus, hvor de andre kurser jeg har haft har været mere fokuseret på den kulturelle kontekst de er skrevet i. Og det hjælper heller ikke på det, at vores professor er meget kedeligt anlagt.
Og mit had er egentlig også ligeså meget til det, at jeg skal skrive en opgave.

Selve emnet kan jeg dog godt lide. Jeg kan rigtig godt lide Faulkner og synes at jeg gerne vil udforske et område som ikke er blevet dækket i undervisningen, nemlig det gotiske i litteratur fra syd staterne
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4859 Kruse 15 år siden

Er kommet hjem fra biografen hvor jeg så Revolutionary Road - Fremragende film. Velskrevet, velspillet og velinstrueret. Sam Mendes har skruet et godt drama sammen, med en DiCaprio og en Winslet i storform.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4860 dyg 15 år siden

Er ved at fylde dvd'er i min 3. dvd-kuffert. Jeg ville gerne have alle mine covers stående fremme, men de fylder bare for meget :(

Men jeg fandt da en masse sjove titler, der helt klart skal ses inden længe, i de 100-film b-film bokse jeg har. Bl.a. "Invasion of the Bee Girls", "Horrors of Spider Island", "Voyage to the Planet of Prehistoric Women" og "Mole Men against the Son of Hercules" :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: