Gravatar

#4861 Kruse 15 år siden

Så lige dette klip fra Letterman hvor Joaquin Phoenix viser sig fra sin mærkligste side :)

Joaquin Phoenix - Drugs? Wack? Act?

Nu tror jeg at jeg vil sætte en film på. Ved bare ikke hvilken.

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4862 RFriis 15 år siden

#4861 - Brief Encounter! ;)

Er lige kommet hjem fra Cinematekets visning af Arthur Penns Night Moves, hvilket i høj grad var en positiv overraskelse. Klimakset var afsindigt virtuost skruet sammen!
Gravatar

#4863 Kruse 15 år siden

#4862: Den har jeg faktisk fået set :)

Jeg synes at den var ganske god. God dialog, velspillet og interessant kærlighedshistorie. Jeg tror at helt sikkert at jeg vil kunne nyde den endnu mere ved næste gensyn, men der skal lige gå lidt tid før det sker.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4864 evermind 15 år siden

bony (4843) skrev:
#4839 - Ja, "Leaving Las Vegas" kan jeg godt gå med til. "Face/Off" ved jeg ikke rigtigt med. :)

Adaption har jeg desværre ikke set.


Nah, måske var det egentlig mere filmen, der var underholdende, end Cage, der spillede godt. Kan ikke huske det, men kunne nu ret godt lide Face/Off. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4865 elwood 15 år siden

Kommet hjem fra Klovborg efter og ha set Bolt i 3D, referart kan læses andet steds på filmz.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4866 Michael Andersen 15 år siden

#4864 Hvis man ikke tager det for mere end det er, så synes jeg at han leverer en underholdende omgang overspil i "Face/off". Og senere i filmen synes jeg det sjovt hvordan [url= spiller John Travolta og omvendt[/url]. Totalt overspil men det er lige til en guilty pleasure :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4867 Highland Park 15 år siden

Jeg ser "Smagsdommerne", hvor de netop nu skal til at diskutere "Frost/Nixon".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4868 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har lige set The Prestige og læst tråden herinde omkring filmen. Særdeles underholdende film, hvor man efter filmen tror man ved mere end man i virkeligheden gør.

#4867 Hvem er dommerne. DR vil jo ikke tillade at jeg ser deres program.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4869 Highland Park 15 år siden

#4868: Du får lige programbeskrivelsen:
Filmproducer Vibeke Windeløv, innovationsrådgiver Frederik Wiedemann og manuskriptforfatter Nikolaj Scherfig diskuterer, hvad de får ud af at se spillefilmen "Frost / Nixon", dokumentaren "Dagbog fra midten" om Ny Alliance, "Breaking the waves" som teater og Max Ernst på Louisiana.
:)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4870 evermind 15 år siden

#4866
Jamen, misforstå mig endelig ikke, overspil eller ej synes jeg, han gør sin del i Face/Off. Jeg ved ikke ikke, om jeg vil kalde det stort skuespil, men det virker for mig. Jeg nød skam filmen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: