Gravatar

#4871 rockysds 15 år siden

Book Depository er tilbage i revamped udgave med levering til Danmark :), jeg har i hvert fald fået en ordre igennem, men med VAT :(

Danmark er dog ikke på "Countries we ship to"-listen, men ordren er accepteret, så jeg venter spændt. Det er dog alt i alt en herlig nyhed, og jeg håber, ordren går igennem systemet, selvom det ikke bliver samme superbillige sted at handle, det har været. :/
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4872 Highland Park 15 år siden

#4871: Så man skal betale dansk moms nu?
Gider du at skrive et indlæg, når du ved, om ordren er gået igennem eller ej?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4873 rockysds 15 år siden

#4872
Der kom i hvert fald et prisbump til sidst, hvor prisen steg ca. 25% (a.k.a. ca. 4 pund).

If there are local taxes applicable to your order and you are in the EU then these will be applied to your order when you select your delivery destination. Any other taxes are the responsibility of the customer. Your order confirmation page will also offer you the chance to print out a VAT receipt should you be able to claim VAT back in your country.

Skal nok skrive lidt, når der er mere info om ordren.

Til gengæld er jeg dog rigtig glad for sidens nye look.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4874 Highland Park 15 år siden

#4873: Mange tak Rockysds. Det sætter jeg stor pris på. :)
Jeg tør nemlig ikke helt tro på det, før du har modtaget varen. Hvad bestilte du?

Det nye udseende må de have introduceret i løbet af dagen, for jeg var inde på siden i går, og der havde den det klassiske udseende.

Det lyder som om, at de er blevet tvunget til at kræve dansk moms, fordi de overskrider 280.000-kronersgrænsen. Det er trist, men man kan vel stadig spare lidt penge hos dem i forhold til de fleste markedspladsforhandlere hos f.eks. amazon. I dit tilfælde svarer de 4 pund jo bare til at betale porto på amazon.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4875 rockysds 15 år siden

Alan Moores "Supreme: The Return"

Siden har været nede i dag, så ja, de har lige introduceret den. Har tjekket den dagligt siden den gik ned. Den efterlod et hul i mit hjerte. ;)

Og så har de fået en Pre-order-funktion!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4876 Highland Park 15 år siden

Rockysds (4875) skrev:
Den efterlod et hul i mit hjerte. ;)

Også i mit... et stort et... ;(

Rockysds (4875) skrev:
Og så har de fået en Pre-order-funktion!

Smart! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4877 filmz-jonasgr 15 år siden

kunne være man skulle udnytte at man er i Tyskland i øjeblikket. De ser godt nok ud til oftere at være dyrere end Amazon, men når de leverer gratis bliver de jo pludselig billige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4878 filmz-jonasgr 15 år siden

Og så har jeg lige fundet noget der kandiderer til et af de værste covers for en bog, nemlig her: http://static.bookdepository.co.uk/assets/images/b...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4879 mr gaijin 15 år siden

Sidder på natarbejde igen. Men i dag uden kage! Forrykt!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4880 Bony 15 år siden

#4869 - HP, hvad havde smagsdommerne at sige om Max Ernst på Louisiana? Vi har nemlig overvejet at smutte ned og se den.

Dadaismen er for mig, en meget interessant periode, set i et kunsthistorisk lys.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: