Gravatar

#4931 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige haft et møde med min professor hvor vi snakkede om min opgave og jeg fik en karakter, hvilket blev til et B. Det er fint nok og så har jeg en opgave mindre at tænke på når jeg lige har givet ham de papirer han skal udfylde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4932 wiseguy 15 år siden

Overvejer om jeg ska se et par afsnit af "Tudors" eller smide miniserien "XIII - The Conspiracy" på?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4933 lagoni 15 år siden

Jeg får besøg af min søster på 13 år i morgen. Hun havde snakket om hun gerne ville se Twilight, så jeg havde lige forberedt mig på at være den gode søster, der ofrer sig for den lille. Men nu vil hun åbenbart hellere se "Han er bare ikke vild med dig" - ikke en film jeg længes efter at se, men trods alt bedre end Twilight. Desuden er jeg villig til at se stort set alt med Ben Affleck.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4934 fubar 15 år siden

#4833

Desuden er jeg villig til at se stort set alt med Ben Affleck.


Er det noget du siger for sjov?
Gravatar

#4935 lagoni 15 år siden

#4934 - næ, jeg er stor fan af ham i Kevin Smiths film og forventer han på et eller andet tidspunkt leverer andet godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4936 RFriis 15 år siden

#4933 - Jeg synes egentligt, det er en ganske fin kærlighedskomedie, som man med den rette indstilling sagtens kan få en fornøjelse ud af (selvom man er alene i salen med omtrent tyve personer af det modsatte køn...)
Gravatar

#4937 elwood 15 år siden

Er skuffet over Play Game symforni koncerten der ser ud til at aflyse for ANDEN gang!

Venter stadig på en udtalelse fra folkene bag.

Men uff det satme træls!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4938 evermind 15 år siden

wiseguy (4932) skrev:
Overvejer om jeg ska se et par afsnit af "Tudors" eller smide miniserien "XIII - The Conspiracy" på?


Hvis du ser XIII, er du så ikke rar at smide et par ord om den? Har jo læst (i hvert fald noget af) tegneserien og spillet spillet, så filmatiseringen vækker da min nysgerrighed lidt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4939 fubar 15 år siden

#35

hehe. Okay da...

Ikke engang i "Kevin Smith film" kan jeg døje ham.
Jeg har prøvet, at ændre mit syn på ham. Men for hver film jeg ser med ham, bryder jeg mig mindre og mindre om ham.

Smag kan heldigvis godt diskuteres, bare ikke når snakken falder på "Affleck".. Føj..

:)

Gravatar

#4940 lagoni 15 år siden

#4939 - kan du li' Kevin Smith-film generelt så? For jeg synes han passer ret godt ind i 'universet'. Men ja, Affleck formår at dele vandene :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: