Gravatar

#5161 HonoDelLoce 15 år siden

#60

Jamen - du glemmer jo at svare på mine uddybende spørgsmål ? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5162 Michael Andersen 15 år siden

Jeg tror ikke, at jeg forstår dem :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5163 Guts 15 år siden

#5160

Jeg bor selv i Århus, men jeg ku aldrig drømme om at holde med De Hviiie. ALDRIG!
Er selv, ligesom Honodelloce, FCK-fan og det har jeg været siden '93. Men jeg kommer også oprindeligt derfra. Synes ikke man bør holde med det hold fra den by man bor?! Man skal holde med det hold man føler noget for.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5164 filmz-Kadann 15 år siden

Godt jeg ikke føler noget for fodbold.. det er sgu lidt avanceret at være fan. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5165 Michael Andersen 15 år siden

#5163 Jeg tager også bare lidt pis på honodelloce. Aab klarer det rigtigt godt i Europa og så holder han med en Københavnerklub... tsk tsk :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5166 HonoDelLoce 15 år siden

#62

Hehe - I bet you don't ;)

Men når alt kommer til alt, så er fodbold jo for underholdningens skyld.. Og det kan undre mig ind i uendeligheden, at folk gør det til et "internt" problem.. Når grupper af fans fra rivaliserende grupper aftaler at mødes og "slås om det" som et par hammer-irriterende 12-årige, der begge vil være kærester med den samme pige.. Føj, hvor er det ulækkert !

- i øvrigt er det du nævner i #65 jo lige nøjagtig betegnelsen på verdens værste slags fans (som der, ret beset, er hammer-mange af i Nordjylland) - medløber-fansene.. Når det går AaB skidt, så spiller de for kun kvart-fyldt stadion, hvor der er bom-stille.. Ja selv i en storkamp med næsten fyldt stadion er der bom-stille, på nær når der lige bliver scoret.. Det er jo skræmmende, at de ca. 1000 der kan stå i "Buret" på Aalborg Stadion gang på gang på gang overdøver de resterende 9000.. Og det med længder..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5167 HonoDelLoce 15 år siden

Så ! Nu går turen s'gu afsted lige om 5 minutter ! Manchester, here we come ! Get ready for an invasion!

Kan i nu hygge jer herhjemme.. Og se et par film for mig !

Mojn!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5168 Michael Andersen 15 år siden

Og god kamp til dig ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5169 lagoni 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra biografen hvor jeg har set Lad den rette komme ind. Så nu skal jeg lige se 27 afsnit Scrubs e.l. før jeg tør sove...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5170 elwood 15 år siden

Er det ikke nok bare og se en Uwe Boll film ?

IK for at grine, men mere for hurtigt og begynde og sidde og hade manden og glemme alt om den anden film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: