Gravatar

#5151 elwood 15 år siden

Enig 8-)

haha fødderne kan næsten ik side stille nu jeg lige sidder og hører den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5152 davenport 15 år siden

AH lav dine egne eventyr... Den har jeg læst en milliard gange, da jeg ikke rigtig kendte princippet i rollespil, men gerne ville spille det, fordi jeg havde set nogen gøre det i tv.
Tror næsten jeg har den liggende ovre ved de grå endnu.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5153 Michael Andersen 15 år siden

#5134 Den skal jeg lige have igen. En mand fra Aalborg tager ud i Europa for at se FCK spille, imens Aab på samme tidspunkt også spiller en europæisk kamp. Det giver jo ingen mening, mand ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5154 Guts 15 år siden

#5153

Fordi at lige præcis denne ålborgenser har god fodbold-smag!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5155 Bony 15 år siden

Har været ude og kigge på nyt fotoudstyr. Faldt over to ekstremt lækre stykker glas jeg godt kunne tænke mig. Men med prisskilte på henholdsvis 10.000 og 15.000, går der lige et stykke tid før der er råd til det. Kan dog heldigvis godt "nøjes" med det billigste i første omgang. Derudover fandt jeg den lækreste Lowepro Cam-backpack. Savle savle, jeg trænger til nyt udstyr! :(

Forresten, er der nogen der kender til gode sites i udlandet hvor det er billigt at købe fotoudstyr fra..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5156 Takfornu 15 år siden

# 5142 Du skal have medicinpas som apotek og egen læge kan hjælpe dig med afhængig hvilken medicin, der er tale om.

@ Elwood - Det var også den sang jeg tænkte på ;) - Fik du lyttet til lidt Tony B ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5157 HonoDelLoce 15 år siden

#53

Jeg døjer med at se din pointe ? :)

Vil det sige, at du altså mener, at ens fodbold-kærlighed bør ligge ved det mest lokale hold ? :)

Så skal vi lige have ridset reglerne helt op.. For er det så bare det Superliga-hold, der ligger mest lokalt.. Og hvad så hvis de rykker ned..? - Skal jeg så til AGF eller FCM og heppe?

Eller er det det mest lokale fodboldhold i det hele taget, og så et hold som f.eks. FCK faktisk snylter på alle de småklubber i KBH der burde have en del af deres fans..? Ligesom jeg selv burde stå hver lørdag/søndag og heppe på Gudumholm eller Mou i serie 6? :)

Næh - ens fodbold-hjerte tilhører dem, der på bedste vis formår at henrykke én.. Da jeg (for anden gang) begyndte at interessere mig for fodbold i mine tidligere teenage-år, var vennernes kærlighed til FCK selvfølgelig en stor medvirkende faktor til, at det blev netop det hold, der fik min største opmærksomhed.. Men den kærlighed, jeg har til klubben nu, er helt og holdent sprunget ud af mit eget hjerte, og selvom det må betyde, at jeg ikke ser så mange hjemmekampe med yndlingsholdet, som de af mine naboer, der holder med det bolsche-stribede rød-hvide hold fra den lokale storby, så har de tårer, sved-dråber og jubel-brøl, som jeg har udgydet i min medfølelse for Byens Hold, bare en større betydning end hvor holdet har træningsbaner :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5158 elwood 15 år siden

jeg har bestilt det nu istedet for, som jeg vidste skrev tidligere så var han ikke til og opsporer i århus.

Lige nu høre jeg Singin in the rain Soundtrack, har en underbo, der absolut vil sætte ting op på væggen nu her, så hans støj må druknes 8-)

Ahh lige nu smider Gene rundt med the Lovely Cyd kan jeg hører på musikken.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5159 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og ser præsentationen af de nominerede for bedste skuespiller samt Sean Penns tale.

En flot flot tale af De Niro og af Penn selv selvfølgelig.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5160 Michael Andersen 15 år siden

#5157 Ja naturligvis holder man med det lokale hold, men på det punkt er jeg også meget gammeldags ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: