Gravatar

#5191 davenport 15 år siden

Har haft omkring 15 personlige samtaler i dag, så jeg er efterhånden lidt busted...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5192 elwood 15 år siden

Sidder og læser om skejby sagen, med hensyn til fortroligheds erklæring, det er satme sygt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5193 cyberzed 15 år siden

#5192 Det med ham gutten der lækkede informationer om hans vens kæreste?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#5194 elwood 15 år siden

Yep, nu arbejde jeg jo i IT afdelingen på Kommunehospitalet, så det er da "lidt" nær mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5195 lagoni 15 år siden

Jeg prøver at få min SDU-mail til at virke i Outlook. Siden det er en Micosoft Exchange-mail (siges det sådan), burde det være nemt, men næ nej, sådan skal det åbenbart ikke være.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5196 gi-jones 15 år siden

#5194: Nåja, nu vi er ved det, så har du stadig ikke sendt mig de informationer om personer med kunstige læmmer. Jeg leder stadig efter den enarmede mand, der slog min kone ihjel. Bliver det snart til noget?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5197 Kruse 15 år siden

Jeg fik i går tilbud om at tage ind og se Carsten Bangs onemand show, Bang jeg er død, her i aften klokken 20.00, så jeg smutter snart afsted.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5198 mr gaijin 15 år siden

Stort af Aab. Fedt at et superligahold kan slå et spansk topniveau-hold 6-1 i det samlede resultat.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5199 Kruse 15 år siden

Det er utroligt flot af Aab. Dejligt at dansk klubfodbold kan måle sig med udenlandske hold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5200 Michael Andersen 15 år siden

Favoritten kommer foran i det 38. minut, og så går underhunden lige op og scorer 3 mål. La Coruna 1-3 Aab ved pausen. Damn, det er godt.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: