Gravatar

#5241 filmz-jonasgr 15 år siden

Hehe, dog ikke :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5242 elwood 15 år siden

Ok just checking 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5243 filmz-Bruce 15 år siden

#5239 Velkommen ombord :) Fantastisk film!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5244 elwood 15 år siden

Har kastet mig over The Wire igen, kan vidst lige nå et afsnit til inden jeg skal hoppe i seng 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5245 elwood 15 år siden

Ahh det var det, et afsnit så skal jeg også i seng nu vidst, så jeg kan være frisk til imorgen med min anden beskæftigelse 8-)

The Wire spoiler
Ekstrem tilfredstillene scene hvor Lt. Cedric Daniels lige kommer ind i forhørs lokalet og river polaroid foto'et over som skal vise stinkums "tilstand" da de bragte ham ind, hvorefter han så lige får en makeover hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5246 Michael Andersen 15 år siden

#5245 Din afgudsdyrkelse af Jacob Stegelmann? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5247 dyg 15 år siden

Puha, en hel weekend uden internet.. det var sgu hårdt.

Jeg er efterhånden kommet godt på plads i min nye lejlighed. Møblerne er på plads, lamper er hængt op og tv'et er sat til. Nu mangler jeg bare internet (fikses i morgen) og få sat højtalere og tv på deres rigtige pladser, samt få trukket kabler (GAAB).

I dag vil jeg ned til min cykelhandler og kigge på ny cykel, for den gamle blev hugget natten til søndag :( Tror det er 3. eller 4. cykel jeg får stjålet på lige så mange år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5248 elwood 15 år siden

#5246

Never jeg tjener kun en Gud.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5249 Thomsen 15 år siden

Fik sådan lidt hovsa-agtigt på en søndag lige pludseligt købt denne her:

http://i524.photobucket.com/albums/cc324/Thomsen19...

Den var dyr, og sælger gik heldigvis med til at splitte betalingen over to måneder. Til gengæld er det (så vidt vides) det eneste kendte eksemplar af den danske plakat fra Roger Cormans syrefilm THE TRIP overhovedet! Ingen af de plakatsamlinger, der eksisterer i offentlig regi, har den. Ikke engang Filmmuseets plakatarkiv, selvom de efter sigende har ledt efter den længe. Der skal såmænd nok sidde en storsamler eller to derude et sted med endnu et eksemplar, men foreløbigt er der ikke kendt andre i samlermiljøet. Jeg har end ikke hørt rygter om andre eksemplarer. Det er en af den slags plakater, som alle ved eksisterer, men som ingen har set personligt. Der dukkede ganske vidst et eksemplar op på eBay for 1-2 år siden, men chancerne er rimeligt gode for, at det er det selvsamme eksemplar, der nu ad omveje er endt i mine hænder

Jeg har hørt flere spændende historier om filmens danske premiere eller mangel på samme, bl.a. at den aldrig skulle have været vist officielt, men kun som en slags "piratvisning" i form af en lånt, svensk kopi for at komme udenom datidens strikse voksencensur. Det skulle bl.a. forklare den påfaldende mangle på plakater fra den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5250 tiany 15 år siden

Er endelig endelig begyndt på mit projekt - er i gang med en masse research, så jeg sidder begravet i bøger omkring BPR. Jeg håber jeg kan få lavet et udkast til en problemformulering i morgen og så få den sendt videre til virksomheden, som forhåbentlig sig ok, så jeg kan gå i gang med at skrive.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: