Gravatar

#5251 Highland Park 15 år siden

#5249: Man bliver jo helt skæv af at se på den. ;)

Der mangler bare Bruce Derns flyvende hoved, så er mine mareridt sikret.

Tillykke med købet!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5252 Thomsen 15 år siden

Tak, tak. Jeg kender en af dem, der har ledt efter den på vegne af Filmmuseets arkiv, så jeg er ret spændt på at høre hans kommentar. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5253 Highland Park 15 år siden

#5252: Haha, han bliver sikkert svært misundelig. :)

Jeg overvejer lidt, om jeg skal søge dette job:
Elefanter søges til 135 kr. pr. time!
Der står bare ikke noget om, hvorvidt man skal puste ballonerne op gennem sin snabel. Jeg har nemlig aldrig kunnet finde ud af den slags (uden snabel).

Mon kostumet er lyserødt?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5254 Kruse 15 år siden

Sidder og surfer på nettet mens U2's nye album klinger for ørene :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5255 rockysds 15 år siden

Skal så småt til at pakke, da jeg skal med gymnasiet til Bruxelles i morgen. Hjemme igen en gang lørdag. Det bliver grande. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5256 Kruse 15 år siden

#5255: Lyder fedt! Aldrig dårligt med studietur ;) God tur, og husk....det handler ikke alt sammen om druk :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5257 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg er ved at tjekke en masse gamle spil ud. Altså fra dengang hvor c64 og Amiga var nyeste mode. Faktisk bliver man nogengange overrasket over hvor dårlig grafikken var dengang. Måske fordi det er første gang man spiller spillet siden man var barn.

Lige nu står den på Ski or Die. Et spil jeg spillede rigtig meget på Amigaen tror jeg nok det var. Summer Games er et af de spil vi spillede mest og den skal nok også lige tjekkes ud igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5258 tiany 15 år siden

#5255 Ahhh... huske glædeligt tilbage på min studietur til Bruxelles i 3.g, nu ikke fordi at byen er vanvittig interessant, men det var en sjov tur...husk nu at drikke noget Leffe
Valar morghulis
Gravatar

#5259 Lady Arwen 15 år siden

Er glad fordi den kære AT synopsis nu er afleveret = GREAT!!!
Doctor Who <3
Gravatar

#5260 tiany 15 år siden

Har lige set hvilke sange der er på soundtracket til Watchmen - jeg er imponeret!
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: