Gravatar

#5301 dyg 15 år siden

Har snakket lidt med personaleforeningen på mit arbejde om at få en lille film-klub på benene.

Problemet er som altid rettigheder til at vise filmene, og her er jeg på bar bund. Hvor dyrt/besværligt er det at få lov til at vise film på en arbejdsplads?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5302 filmz-Bruce 15 år siden

Bander DVDPacific af h til. Deres sendinger er begyndt at tage "EN KRIG" at komme igennem, selv med air. 5 dage tog det tidligere, men nu går der rask væk 3-4 uger. Af samme grund ryger ordrer nu over til Axel og Amazon.co.uk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5303 filmz-Bruce 15 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5304 lagoni 15 år siden

Jeg skulle ha' set Freaks i aften, men min veninde jeg skulle følges med har aflyst, så leger nu lidt med tanken om at gå i biografen alene... Lige til sådan en film burde det vel ikke være så slemt at komme alene, da de færreste vel vælter i bekendte der gider se film fra 1932, men det er stadig en overvindelse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5305 davenport 15 år siden

Jeg er ikke afhængig af WoW, som kom op tidligere. Jeg spilder heller ikke min tid med det. Jeg har det sjovt, og spiller måske 3-4 timer i ugen inkl. weekend, så...
Men når der ikke er andet i tv.. Satte Rescue Dawn på igår i soveværelset. Den var faktisk ok, men lidt underligt instrueret og lidt sært skuespil. Men ok film Zahn spiller ret godt. Troede kun han var filmfjog.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5306 tiany 15 år siden

#5303 Jeg gad rigtig godt se det show, Will Ferrell er den perfekte til at spille Bush
Valar morghulis
Gravatar

#5307 elwood 15 år siden

Har lige set den nye trailer til public enemies.

Ahh yes Michael Mann is back, Loves the music.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5308 filmz-jonasgr 15 år siden

hold da fast Filmz er sløvt her til aften. Ny trailer, den skal jeg da lige se.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5309 elwood 15 år siden

#5308 Den er på vej kan jeg se i listen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5310 HonoDelLoce 15 år siden

sidder og prøver at finde Wii Sports til mine forældre og søskende.. På virkelig mystisk vis er spillet blevet væk hjemme hos dem, så de er på jagt efter et nyt.. Men det er mere eller mindre umuligt at opstøve, da det jo kommer gratis med all wii's.. Buuuh !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: