Gravatar

#5311 filmz-jonasgr 15 år siden

Er ved at skrive om hvorfor "Roots" var/blev så populær. Egentlig lidt interessant.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5312 HonoDelLoce 15 år siden

Og så fik jeg fingrene i Wii Sports til mine forældre !

Jeg skrev til Bergsala A/S, som er den officielle distributør af Nintendo i DK, og de kunne sende spillet for 150kr.. Det lød s'gu fair nok..

Wii! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5313 filmz-jonasgr 15 år siden

Tjekker tilfældigvis anmeldelser af The Quiet American ud efter at jeg kiggede på Michael Caines CV på Imdb. Da jeg i sin tid så den husker jeg den som rigtig god og hvor Brendan Fraser imponerede mig. Desværre er det en noget overset film, hvilket er en skam. Den bygger over bogen af samme navn af Graham Greene (som bla. stod bag manuscriptet til The Third Man).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5314 filmz-jonasgr 15 år siden

Kan i øvrigt se at Philip Noyce (instruktøren på The Quiet American) skal stå bag American Pastoral. Det er et spændende projekt. Skrevet af en af de mest betydningsfulde forfattere fra USA - Philip Roth.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5315 filmz-jonasgr 15 år siden

Læser Brian Orndors anmeldelse af Cherry Blossoms, som han er helt vild med og giver topkarakter. Jeg så den selv for et par måneder siden og er noget overrasket over at han er så begejstret for den. For mig at se er det bare en film på det jævne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5316 filmz-Bruce 15 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5317 mr gaijin 15 år siden

Ja, der var for en gangs skyld nogle politikere, der gjorde noget rigtigt ved at satse på vindenergi i fordums tid.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5318 filmz-Bruce 15 år siden

Det har du helt ret i!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5319 gi-jones 15 år siden

Så er det jo bare en skam at de ikke prioriterer det længere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5320 nakalay 15 år siden

We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: