Gravatar

#5331 elwood 15 år siden

Lige kommet hjem for lidt siden efter en tur i skanderborg, hvor jeg har hjulpet gi-jones med lidt lydoptagelser på hans lille projekt, og imorgen går det løs igen.

Nåja og så fik jeg hørt lidt om vores filmprojekt til sommer haha, det blir stort, jeg sender en venlig tanke til en filmz'er 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5332 Highland Park 15 år siden

Jeg skal til at spise sen aftensmad samt se endnu et afsnit af det nye, britiske sketchshow "Samtidig et andet sted"/"The Wrong Door", hvor de gør brug af langt flere special effects, end jeg tidligere har set i et program af den slags.
Aftenens episode:
Hvis du træder ind ad den forkerte dør, havner du i et parallelt univers, der næsten ligner vores eget. Her tager den ikke alt for høflige dinosaur Philip ud at bowle med sin nye kæreste og hendes venner, mens et ungt par får sig en overraskelse, da det endelig lykkes dem at samle IKEAs nye Narnia-skab. Og i superheltenes svar på Talent 2008 møder vi en række wannabe-superhelte med stærkt tvivlsomme superkræfter.

Og så kommer der interessant besøg i "The Daily Show" kl. 23.40:
Aftenens gæst er skuespilleren Billy Crudup, der snart er biografaktuel i filmatiseringen af Alan Moores banebrydende grafiske roman Watchmen.

Der er dømt afslappet fredagshygge. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5333 Kruse 15 år siden

Puha....Har lige fået set Børnehjemmet! Den var satme scary! Virkelig god og stemningsfuld drama/gyser.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5334 Bony 15 år siden

#5331 - Hehe, det lyder spændende.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5335 Kruse 15 år siden

Så er der The Daily Show! :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5336 evermind 15 år siden

#5331
Hvis det er mig, sender jeg en tilbage. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5337 Bony 15 år siden

Skal gi-jones og elwood lave Zombie-film? Snack! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5338 elwood 15 år siden

Vi har et sommerprojekt, hvor ja vi skal kaste os over denne meget populærer genre, som en del af et større projekt, der kan læses om det på Wideshot.dk

#5336 Hvem ellers 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5339 evermind 15 år siden

#5338
Hehe, jamen tak dér! Det skal nok blive spas! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5340 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

Netop hjemme fra gymnasiefest. En smule fuld. Fastelavnstema var dog - selvom temafester skal dø en grusom død - en fin anledning til at gå i Blues Brothers-mode. Der står endda "ELWOOD" hen over mine fingre!

Skriv ny kommentar: