Gravatar

#5321 filmz-Bruce 15 år siden

#5319 Det er så vidst det som kaldes ... "en sandhed med modifikationer".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5322 HonoDelLoce 15 år siden

#5319

Det ved jeg næsten ikke om jeg vil give dig ret..

Ganske vidst er vindmøllernes eksponering i medierne efterhånden blevet marganaliseret, kun undtaget ved drastiske fald og hop i Vestas og andres aktie-kurser og enkelte små artikler i det bagerste af aviserne..

Men vindmølle-energi, og teknikken dertil, udvikler sig som aldrig før hele tiden.. I Nordjylland, på noget der hedder Nørrekær Enge, tæt ved Løgstør helt ud mod Limfjorden, er Vattenfall i skrivende stund ved at opføre Danmarks største land-vindmølleparker (eller i hvert fald én af de største).. Samtidigt har vi vel alle set DONG-reklamerne, hvor de lystigt fortæller om udviklingen af en mother-f***** stor hav-vindmøllepark.. Alt dette sker altså med tilskud fra staten :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5323 DarkLight 15 år siden

Øm i benene efter at have overstået de 40 minutters løb, som var på programmet i går. Elles lader jeg så småt op til live musik på den lokale i aften...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5324 tiany 15 år siden

Skal ned i byen og lede efter nogle nye briller, hvilket inkludere at jeg skal have lavet en synsprøve... Tror jeg trænger til det og der skal vist ændres i min styrke.
Valar morghulis
Gravatar

#5325 mr gaijin 15 år siden

Så har jeg fået bestilt en flybillet til Tokyo til april. En måned med min kæreste. Hurra! Dog skal 3/4-dele af turen bruges på at indsamle empirisk materiale til specialet, men hvad fanden.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5326 davenport 15 år siden

Er lige blevet midtvejsevalueret på arbejde i dag. 5,2 benchmark ud af 6, så fik blomster af chefen og ros fra rundt om i landet.
Det har været en fed uge, med så meget ros, som jeg aldrig har prøvet før. Det er virkeligt et firma der påskønner medarbejderens indsats, og ikke lader det gå stille for sig, når resultaterne nåes. Den slags er helt nyt for mig.
Jeg tror sku jeg har ramt den rette hylde med det her job. Er glad hver dag jeg kommer hjem, og har mega meget overskud.
Det giver en god weekend :D

I aften skal jeg hjælpe en ven med at lære at lave mad. Han har en date i morgen, og kan stort set fucke et æg op, så jeg skal hælde løs af erfaringens blanke kande, og vise hvordan man laver roastbeef med ovnkartofler og sukkerærtespiresalat.
Jeg skal lege slave-driver, så det bliver morsomt!!!

God fredag aften :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5327 DarkLight 15 år siden

Lyder sgu godt, Daven.
Aporpos mad, så skal jeg også lave mad i aften. Men den tager vi lige i madtråden :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5328 Highland Park 15 år siden

#5326: Tillykke slavepisker.
Det lyder alt sammen godt lige med undtagelse af, at erfaringens kande er blank. Så kan der næppe være meget hjælp at hente der...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5329 filmz-Bruce 15 år siden

Der er godt nok noget at glæde sig til, når Hitchcocks To Catch A Thief en dag kommer på Blu-ray. Den nye DVD version er en kraftig forbedring!!!

http://www.dvdbeaver.com/FILM/DVDReview/tocatchath...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5330 Kruse 15 år siden

Jeg har skænket mig selv en kop te, og har smidt Børnehjemmet i dvd-maskinen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: